?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Tee mahdollisimman paljon itse (ruoat, vaatteet, rempat...)
Vertaile hintoja.
Seuraa tarjouksia.
Mieti 2 kertaa tarvitsetko jotain mitä olet ostamassa.
Säästä sähköä; lämmitä vain tarpeellisen paljon, älä lotraa vedellä..
Anna lahjaksi aikaa ja palveluksia.
Tee asioille tärkeysjärjestys; mitä tarvitset, mistä voit luopua?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Tee mahdollisimman paljon itse (ruoat, vaatteet, rempat...)
Vertaile hintoja.
Seuraa tarjouksia.
Mieti 2 kertaa tarvitsetko jotain mitä olet ostamassa.
Säästä sähköä; lämmitä vain tarpeellisen paljon, älä lotraa vedellä..
Anna lahjaksi aikaa ja palveluksia.
Tee asioille tärkeysjärjestys; mitä tarvitset, mistä voit luopua?
mä käytän aina muotivaatteita (luis vuitton)..en halppiskamaa ja tästä en luovu. en voi tehdä remppaa koska asuan kotona vanhempieni luona.
Alkuperäinen kirjoittaja -:mä käytän aina muotivaatteita (luis vuitton)..en halppiskamaa ja tästä en luovu. en voi tehdä remppaa koska asuan kotona vanhempieni luona.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -:mä käytän aina muotivaatteita (luis vuitton)..en halppiskamaa ja tästä en luovu. en voi tehdä remppaa koska asuan kotona vanhempieni luona.
En mä kyllä maksaisi luis vuittonista senttiäkään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Heh! Ostaa S-ryhmän kaupoista ja muistaa käyttää S-korttia, johan kertyy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja -:mä käytän aina muotivaatteita (luis vuitton)..en halppiskamaa ja tästä en luovu. en voi tehdä remppaa koska asuan kotona vanhempieni luona.
En mä kyllä maksaisi luis vuittonista senttiäkään...![]()
ei kai ne köyhät mitään raaski maksaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Heh! Ostaa S-ryhmän kaupoista ja muistaa käyttää S-korttia, johan kertyy.![]()
Joo, kannattaa ostaa kalliilla...
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Heh! Ostaa S-ryhmän kaupoista ja muistaa käyttää S-korttia, johan kertyy.![]()
Tääl halvin ostopaikka (päivittäistavaroissa) S-market![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Heh! Ostaa S-ryhmän kaupoista ja muistaa käyttää S-korttia, johan kertyy.![]()
Siinä tapauksessa. Mut kortittomat kaupat on yleensä edullisimpia. Mieluumin säästän heti, kun odotan, että saan jonku 5% takas 15% ylihinnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Heh! Ostaa S-ryhmän kaupoista ja muistaa käyttää S-korttia, johan kertyy.![]()
Siinä tapauksessa. Mut kortittomat kaupat on yleensä edullisimpia. Mieluumin säästän heti, kun odotan, että saan jonku 5% takas 15% ylihinnasta.
Myös täällä mein kaupunki pahasessa halvin kauppa mitä tulee päivittäistavaroihin.
Mut bensa/diisseli on kallimpaa abc asemilla kuin muilla asemilla.