Miten voi saada harjoittelusta arvosanaksi 1-5 asteikolla 1..!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella harmaa

Vieras
Työharjoittelun arviointipäivänä (hoitoala) toinen ohjaaja oli sitä mieltä, että harjoittelunumero on kiikun kaakun ja lopputulos oli sitten nro 1. Mitään palautetta siihen viittaavaakaan en saanut tuohon asti, että olisi huonosti mennyt. Toinen ohjaaja olisi antanut arvosanaksi hyvän 3, mutta kahden muun työntekijän sanakin painoi joista siis vietin päivän per työntekijä heidän kanssaan. Toisen kanssa oli vaikea työskennellä kun hän koko ajan pomotti ja pompotti mitä pitää tehdä ja miten ei pidä tehdä (vanhukselle sukkien laittamisesta lähtien) Toisen kanssa päivän aikana tein erästä koulutehtävää ja sain palautetta kun olin istunut liikaa, vaikka opettajakin sanoi että harjoittelupäivän aikana saa ja pitääkin tehdä tehtäviä. Tuo oli ensimmäinen ja ainoa päivä kuitenkin kun tehtävää työpaikalla tein. Olen ollut työelämässä jo, saanut aina hyvää palautetta työpaikoilta ja nyt valmistuin. Tuntuu uskomattomalta. Arvosana tyydyttävä 1 - toimii usein rutiininomaisesti ja ohjatusti, vaikka eräänäkin aamuna yhden työntekijän ollessa sairaana hoidin hänen koko päivän työnsä ja ihan itsenäisesti. Prkl.
 
Tajusi kyllä. Arviointitilaisuus koostui lähinnä ohjaajien keskinäisestä väittelystä kun olivat niin eri mieltä arvosanasta. Sanoivat kyllä (molemmat) että ihan hyvin olen työni hoitanut ja kaiken tehnyt mitä on päiviin kuulunut. Eipä tuosta nyt riemuakaan ratkea, ykkönen viimeisen harjoittelun tuloksena. Onneksi aion jatko-opiskella niin on sitten tulevaisuudessa paremmat paperit kun töitä hakee.
 

Yhteistyössä