T
todella harmaa
Vieras
Työharjoittelun arviointipäivänä (hoitoala) toinen ohjaaja oli sitä mieltä, että harjoittelunumero on kiikun kaakun ja lopputulos oli sitten nro 1. Mitään palautetta siihen viittaavaakaan en saanut tuohon asti, että olisi huonosti mennyt. Toinen ohjaaja olisi antanut arvosanaksi hyvän 3, mutta kahden muun työntekijän sanakin painoi joista siis vietin päivän per työntekijä heidän kanssaan. Toisen kanssa oli vaikea työskennellä kun hän koko ajan pomotti ja pompotti mitä pitää tehdä ja miten ei pidä tehdä (vanhukselle sukkien laittamisesta lähtien) Toisen kanssa päivän aikana tein erästä koulutehtävää ja sain palautetta kun olin istunut liikaa, vaikka opettajakin sanoi että harjoittelupäivän aikana saa ja pitääkin tehdä tehtäviä. Tuo oli ensimmäinen ja ainoa päivä kuitenkin kun tehtävää työpaikalla tein. Olen ollut työelämässä jo, saanut aina hyvää palautetta työpaikoilta ja nyt valmistuin. Tuntuu uskomattomalta. Arvosana tyydyttävä 1 - toimii usein rutiininomaisesti ja ohjatusti, vaikka eräänäkin aamuna yhden työntekijän ollessa sairaana hoidin hänen koko päivän työnsä ja ihan itsenäisesti. Prkl.