Miten voi ihmistä jännittää neuvola näin paljon.

  • Viestiketjun aloittaja hölmöä
  • Ensimmäinen viesti
hölmöä
eka neuvola tässä raskaudessa ja kuitenkin jo neljäs tulossa. Ja mie olen ihan hermona. En niinkään sen ekan neuvolan takia.

Vaan tää th on ihan vieras mulla ja lisäksi tämä on riskiraskaus niin mie olen ihan hermona että mitä se sanoo tästä raskaudesta ylipäätänsä ja miten reagoi tähän.
Vaikka eihän sillä pitäisi olla mitään väliä. Vauva on tulossa ja sillä hyvä. Ei tähän th:n lupaa tarvita.

Aikuinen ihminen ja tämä on ihan typerää. Huoh, kaippa se sitten helpottaa kun sinne iltapäivästä pääsee.
 
"äiti"
Kaikki sympatia sulle!!! Mulla on verenpaine nlassa 145/100 ja kotona 115/75. Mä lähden sinne kuin sotaan. Olen joskus miettinyt, että onko järkevää rasittaa omaa sydäntä noin kamalasti ja st?essata vauvaa, mutta aina mä sinne olen päätynyt. Nyt viikkoja 7 ja ulkomaalainen neuvola odottaa. Iiiiiik!
 
"aloittaja"
kiitos teille. Eiköhän tää tästä, on paino ainakin kohillaan kun jännitysvatsan omaan ja saa rampata tän aamun vessassa. Parituntia niin sitten helpottaa.

Lapsista onneksi pääsen "eroon" eli vanhin koulussa, keskimmäinen menee kaverille ja nuorimmaisen otan mukaan hämäämään juorukelloja. Pieni kylä ja jos yksin menis neuvolaan niin peli olisi selvä.
 

Yhteistyössä