Miten vietät/vietätte perjantai-iltaa tänään Ystävänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jennie14
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jennie14

Jäsen
06.02.2014
91
0
6
Mitäs teidän ystävänpäivän perjantai-iltaan kuuluu?

Mä oon huidellu kaupoilla eka miehen kans ja sit vielä lähdin äidin kans uudestaan ostoksille ja siinä menikin aikaa :D
Just saatiin miehen kans viikkosiivous tehtyy ja tulin hetkeksi tähän koneelle istumaan.
Kohta lähetään iltalenkille viemään koiraa ja sit saunaan ja jotain herkkua syödään ja katsellaan Voice of Finlandia ja jotain ohjelmia mitä ollaan viikon varrella tallennettu..
Jalat ihan älyttömän kipeet jostain syystä, piti oikein lääkettä ottaa :p ehkä tuli shopattua sit vähän liikaa.. :D

Minä kävin hoitamassa lapsia pari tuntia, että poika ja miniä saivat käydä rauhassa kaupassa. 3,8 -vuotiaalle vein Sylvanian Families (?) jäniksen ja miniälle (pojallekin) tulppaanikimpun.

Ukkokulta kävi kahvilla ja toi - kuinka ollakaan - tulppaaneja ja pienen sydämenmuotoisen suklaan :heart:

Nyt nautin vaan, että lopultakin sain verhoiltua ruokapöydän tuolit (luulin, että en vaan osaa).

Ja se uus ihana sohva, joka ei maksanut paljon mitään!

• Tykkää
Reactions: jennie14
Tullut lepäiltyä lähes koko päivä kipeänä. Nyt yritän saada lapsia nukkumaan ja sitten sohvalle makoilemaan ja katsomaan vaikka telkkaria. Mies saa luvan toimia mun palvelijana loppuillan :D sen verran kamala olo alkaa olla taas..

• Tykkää
Siivosin talon, tein ruokaa ja sitten vasta muistin ettei sitä kukaan ole syömässä, majoituin sohvalle koneen, kahvikupin ja telkkarin seuraan. Nuoret on kuka missäkin viettämässä ystävänpäivää ystävineen ja ukkokulta tulee kotiin joskus sunnuntaina aamuyöllä

• Tykkää
Kävin siivoomassa yhen eläkeläisrouvan luona, oon kipeenä, kohta heitän jälkeläisen sänkyyn ja sitten hautaudun nenäliinojen ja herkkujen kanssa miespuolikkaan kainaloon kattomaan leffaa. Se suostuu kattomaan mun kanssa Maija Poppasen!

Nii ja siis näytin sille tän trailerin :D

[video=youtube;2T5_0AGdFic]http://www.youtube.com/watch?v=2T5_0AGdFic[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Kahotaan jääkiekkoo, mie palstailen kännykällä samalla.
Syyvään salmiakkia ja suklaata, juustoja ja suolakeksejä.

Mie kävin kaupassa ja sillä aikaa mies aloitti siivouksen, yhessä siivottiin loppuun.
Lounaaksi valmis pizza siivouksen lomassa, päivälliseksi jauhelihakastiketta ja sydänpastaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Me ollaan miehen kanssa molemmat flunssassa -.- mulla lähinnä inhottava nuha ja jatkuva aivastelu, välillä olokin vähän inha, mutta touhunnut oon koko päivän. Mies on enimmäkseen nukkunu, sillä oli kuumettakin. Lastenhoidossa se on auttanut, itse olen siivonnut duracelina kun kerran olin päättänyt että tänään siivotaan kun on mieskin kerrankin kotona. Suosiolla tilattiin pizzaa, ei jaksettu alkaa ruuan laittoon. Ja noita pizza-autoja täällä on hyörinytkin :D näyttää olevan suosittua tänään.

Nyt on lapset nukkumassa ja kohta sihautan siiderin auki (vaikka joku väkevä varmaan ois tehokkaampi tähän flunssaan :D). Iltapalaksi menee pizzanjämät. Ja telkkaria töllötetään vaan.

• Tykkää
Mies lähti viikonlopuksi reissuun, me 3v.n kanssa tultiin juuri uimasta. Vauhdilla iltapala nassuun, lapsi unille (ei tule olemaan ongelma), ja itse leffan ääreen sohvalle. Karkkipussin kanssa, tietty.

• Tykkää
Hiljaisuuden vallitessa töllöä möllöttäessä,kärsin helvetillisestä jalkakivusta - ja ukonkutale ei voi hieroa niitä!Enkä jaksa ruikuttaakkaan asiasta...Miettiköön nyt naapurin älysänkyä ja sen toimivuutta...Kyllä,olen perin vettuuntunut!

Ihan normaalisti, eli samalla tavalla kuin muinakin perjantai iltoina :). En käsitä näitä naisten-, ja ystävänpäivä hapatuksia ja sitten pitäis miehen lahjoo :O. Jos mies ei lahjo, niin naiset vetää herneenpälkeet nekkuun niin, että rutina käy.

Ihan normaalisti, eli samalla tavalla kuin muinakin perjantai iltoina :). En käsitä näitä naisten-, ja ystävänpäivä hapatuksia ja sitten pitäis miehen lahjoo :O. Jos mies ei lahjo, niin naiset vetää herneenpälkeet nekkuun niin, että rutina käy.

Mun mielestä koko ystävänpäivä on tyhjää - ystävää voi muistaa muulloinkin,kuin kerran vuodessa.En oo ikinä odottanujt mitään krääsää,suklaata tmv ko. päivänä..Eikös tämäkin ole ameriikan iloja?

Yhteistyössä