Miten vietätte joulun?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mennään miehen exän kummivanhempien luo koko perhe. elikkäs siellä on siis miehen exä ja heidän 2 lastaan. lisäks exän esikoinen + isänsä nykyisine perheineen. ja viel exän nykyinen perhe (2 lasta sekä mies, jonka mukana myös tän miehen exä ja lapsi sekä hänen nykyinen perhe). sit tullaan me: mies, minä, 2 yhteistä lasta sekä mun 2 lasta. ja viel tulee epälukuinen joukko isovanhepia.
Voi mitkä naurut sait aikaan...meleko paha....

Mennään minun kotiini miehen ja pojun kanssa. Myös sisarukseni perheineen tulevat. Käymme tosin aamupäivästä anoppilassa.
Syödään ja jutustellaan, pelaillaan pelejä ja loppuillasta, kun pojukin nukkuu, suunnistamme ainakin mieheni ja meidän kavereittemme kanssa baariin. =)

me vietetään mun vanhempien luona. no ukon vanhemmat kun ei joulua vietä ni ehkä siksi? :whistle:

perinteiset ruuat, joulukuusi ja lahjat. juodaan (ei siis alkoholia), syödään, jutellaan, nautitaan rauhallisesta tunnelmasta, saunotaan, leikitään lasten kaa.. yleensä joka joulu on meillä käyny joku yllätys vieras eli joku tuttu tai ystävä, eikä kyl oo haitannu tunnelmaa... mun sisko tekee töitä etelässä ja ei oo parina jouluna eikä tänäkään pääse. mun veli+sen vaimoke ja lapsi tulee yleesä joulupäivänä tai tapanina käymään... monta päivää nautiskellaan =)

ei pukkia eikä kirkkoa... :xmas:

Yhteistyössä