Miten veren saa pois vaalean kissan hännästä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hätätila!!!! Kaverin kissa on hoidossa ja kävi vahinko. Istuin pytyllä ja kissa tuli siihen kiehnäämään ja sen häntä osui alushousuihini missä oli verinen side kun olin juuri vaihtamassa sitä. Yritin pyyhkiä rätillä mutta ei se lähtenyt pois!!! Apua!!!! Voiko kissaa pestä tai siis sitä häntää ja miten??? En kehtaa ikinä sanoa kaverille mitä kävi ja kissa täytyy saada sunnuntaihin mennessä puhtaaksi!

Hätätila!!!! Kaverin kissa on hoidossa ja kävi vahinko. Istuin pytyllä ja kissa tuli siihen kiehnäämään ja sen häntä osui alushousuihini missä oli verinen side kun olin juuri vaihtamassa sitä. Yritin pyyhkiä rätillä mutta ei se lähtenyt pois!!! Apua!!!! Voiko kissaa pestä tai siis sitä häntää ja miten??? En kehtaa ikinä sanoa kaverille mitä kävi ja kissa täytyy saada sunnuntaihin mennessä puhtaaksi!
Pese se kissan häntä suhkussa. hana hiljaiselle ja sitten peset, voit herkuilla sitä kissaa houkutella ja saada paremmin pysymään aloillaan jos et kehtaa uskalla ihan roskisti ottaa kiinni ja pestä. tai sitten kostea märkä pyyhe ja sillä hinkkaat vaikka silloin kun kissa on sylissäsi.

Pystyn hyvin kuvitella että noin käy. Minun kissa tunkee aina mukaan vessaan häntä pystyssä ja kulkee jalkojeni välissä ja aina saan olla nostamassa sidettä äkkiä pois ettei sen häntä osu.

Yhteistyössä