Miten vartalonne on muuttunut nuoruudesta aikuisuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttuja X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttuja X

Vieras
Olen nyt 25-vuotias ja parin vuoden sisään minulle on tullut ns. lantio! Olen ollut aina hyvin kapealanteinen ja nyt onkin hassua katsella itseään, kun olen yhtäkkiä huomattavasti tiimalasimaisempi kuin ennen. Kyseessä ei varsinaisesti ole löysät jenkkakahvat vaan sellainen raskaampi rasvakudos jenkkakahva-alueella, miten sen nyt selittäisi. Ei sellainen, mistä saisi kiinni.

Millaisia muutoksia te olette havainneet vartaloissanne aikuisiällä / nuoruudesta aikuisuuteen?

Joo, tuon saman oon huomannut, sillonkuin sain lapseni ja sairaalassa menin suihkuun niin ihan ihmeissäni tuijotin kun mulla oli _tosi_ leveä lantio, vaikkei se kovin leveä edes ole, mutta leveämpi kuin ennen :)

Painovoiman vaikutuksen... Rinnat roikkuu ja läski on valunut alemmas. Ennen mulla oli tissien alla pienet makkarat, nyt siitä ei saa edes nahasta otetta kylkiluiden päällä, kaikki makkarat on vyötäröllä ja lantiolla.

Mutta on myös positiivisia juttuja: lihakset kasvaa paljon vähemmällä duunilla kuin nuorempana: voima lisääntyy ja lihakset tulee paremmin esiin.

Yhteistyössä