Nyt, mikä on OIKEASTI hyvä ladyshaver?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laama

Jäsen
15.12.2014
586
5
18
Ja kyllä, haluan nimenomaan ladyshaverin, eli vaikka kokisit epilaattorin, höylän, sokeroinnin, vahauksen tai kalttauksen parhaimmaksi tavaksi, erinäisistä syistä en ole vaihtamassa mielipidettäni :kieh:

Tarvitsisin siis käytännössä ladyshaverin, jossa on niinkin harvinainen ominaisuus että se ihan oikeasti poistaisi karvat. Karvojen kasvu on paikoitellen hyvin tiheää, joten ominaisuus on hyvin tärkeä.

Tällä hetkellä löytyy remingtonin ladattava smooth & silky. Olen laitetta jopa kolmesti koittanut käyttää (ihan sänkeen, ei mihinkään viidakkoon) enkä tottapuhuen ymmärrä miten tuon pitäisi edes karvoja leikata. Pitääkö joka karvan oikeasti osua noihin suojametallissa oleviin mikroskooppisiin reikiin? Sheiveriä saa hinkata samassa kohtaa edestakaisin minuuttikaupalla että karvoja lähtisi.

Tarvitsisin ehkä sitten enemmän parturikoneen mallisen vekottimen, jossa on reunassa sellainen kiva kaikki karvat veks vetävä terä. Luulin ulkonäön perusteella tässä olevan, mutta sisään katsoessani totesin ettei tuon kohdan alla ole edes minkäännäköisiä leikkaavia teriä. Parturikonetta en kyllä tarkoitukseen hanki, koska siinä terät ovat turhan avoimesti esillä ja pehmeä iho menee helposti sinne väliin muuttaen rentouttavan sheivauksen verilöylyksi (kokemusta on.)

Sensijaan olen kyllä aidosti harkinnut, pitäisikö ostaa ihan partakone? Käsitykseni mukaan ne ovat halvimmillaankin huomattavasti laadukkaampia kuin ladyshaverit, joiden kehityksessä tunnutaan panostavan chiciin muotoiluun, värivaihtoehtoihin ja hoitaviin aloe vera-nauhoihin.

Kokemuksia nyt kiitos, noita on ihan kauhean kallista kokeilumielessä ostaa kun niitä ei voi oikein kaupassakaan testata tai myydä eteenpäin.

Mulla on tällainen muutaman vuoden vanha ja on pelittänyt ihan niin hyvin kuin nyt voi olettaa. Ei tietenkään tule yhtä sileää jälkeä kuin höylällä mutta karvat lähtee. En sitten tiedä sun karvoista onko ne jotenkin poikkeukselliset mutta kyllä mulla ainakin ihan kunnolla lähtee eikä mullakaan mitään ihan untuvikkoa kasva! :D

Toi on ladattava ja voi käyttää myös suihkussa. Se on mun hyvä hätävara jos ei jaksa höyläillä. Ladattunakin kestää yllätävän monta ajokertaa.

Muista ei kokemusta.

62436_philips_ladyshave.jpg

Ja kyllä tossa Philipsin vekottimessa aiinakin on sellaset terät, sit tohon on vaihtopää joka on tarkoitettu herkemmille alueille kuten bikinirajaan. Harvoinpa mä sitä olen käyttänyt. Suosittelen kokeilemaan, ei tuon pitäs ihan hirmu kallis olla!

Jotain Philipsiä olenkin mietiskellyt. Tuossa ainakin päädyt näyttävät sellaiselta mitä haen, jos nyt olen ymmärtänyt niiden tarkoituksen oikein. Voi toki olla, että kasvan teräsvillaakin, mutta elätän vielä toivoa. Lähteekö tuolla omasta kokemuksestasi karvat suurinpiirtein kertavedolla vai onko se sellaista edestakaisin hinkuttelua?

Kyllä mun mielestä aika hyvin lähtee hätäisilläkin vedoilla, tosin joku karva saattaa jäädä välistä ja sitten pitää taas pikkasen himmailla ja tarkistaa :) Mut kyllä mä niin monet kerrat oon vaan vedelly hätäisesti ja kuivalla iholla ja ihan siistiä jälkeä tullut että jos et nyt mitään kauheeta lampaanvillaa kasva niin pitäs toimia!

Mulla onkin tuosta kuvasta hiukan erilaisempi malli kun on jo useamman vuoden vanha. Ja tässä on siis joku trimmerivaihtoehto plus shave-vaihtoehto jota aina käytän.

Katsoin mallin koodin ja mulla siis tämä, tosin tuosta kuvasta väri poikkeaa...

http://www.philips.fi/c-p/HP6319_01/ladyshave-body-contour

Meilläkkii on kaksi Philipsin Ladyshavea, ja hyviä ovat. Toinen on vanha kuin taivas, toinen uudempi, jota voi suihkussakin käyttää. Että tosiaan varmaan kannattaa Philips valita.

Yhteistyössä