Miten varhain verikoe näyttää plussan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumisydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumisydän

Jäsen
11.01.2009
74
0
6
Tämmöistä kysyn. Tarkoitan nyt lähinnä sitä verikoetta, jossa näkyvät hcg-lukemat.

Täällä hieman hämmentävä tilanne. Raskaustestit näyttivät alkuviikosta hailakkaa plussaa, mutta verikokeessa hcg vain 6. Silloin oli kp. 26. Menkkakipuja on ollut pitkin viikkoa, mutta ei vieläkään menkkoja..nyt kp. 30/28.... Epäilen, että varhainen km. tulossa...

Kokemuksia verikokeista?

Hei!!

Verikoe "voi" näyttää plussaa jo 10pvä:ää hedelmöitymisestä..toisilla naisilla näkyy aiemmin, toisilla myöhemmin..

Itselläni testi oli nega-hcg 1..joten luulen lukeman 5 ja yli merkitsevän positiivistä..mitä sinulle sanottin vastauksen saadessasi nega/plussa? :)

En ole itse mikään alan tuntija joten kannattaa vaikka googlettamalla netistä katsoa-tai ihan sieltä missä testeissä kävit.

Toivotaan että tärppi käynyt ja pikkuiselle paljon tarrasukkia :wave:

mur-mur

Labrasta hoitaja vain ihmetteli tulosta, eikä osannut sanoa muuta kuin että "jotain siellä on tapahtunut". Piti tulosta niin matalana, että voisin varautua vuotoon :(.
Itse olen miettinyt, olenko laskenut kp:tkin väärin :headwall: Että pitää olla tyhmä. En jaksa oikein uskoa, että alkuviikon plussat olisivat olleet "oikeita", siksi en ole enää testannut. Kävin kurkkimassa engl.kielisillä sivuilla, siellä raskauden viitearvot alkoivat jo hcg 5:stä, jos edellisistä menkoista on 4 viikkoa :o Meillähän tuollaista tulosta ei edes lasketa. Mutta kuten sanottu, jo yhden km:n kokeneena viime syksynä en jaksa uskoa...

Kiitos mur-mur kuitenkin tsemppauksista! Mukavaa saada toisen ihmisen mielipide, vaikka tää asia on niin....typerää pähkäilyä!!!
:headwall:

plussa?!
Moi!
Millaisia oireita teillä ennen kuin menkojen olis pitänyt alkaa?!
Keskenmeno 1.11.2008 nyt eka ovulaatio sen jälkeen, katsottu digitaalisella testillä ja gynellä todettu samana päivänäkp15/30.. Nyt sen jälkeen kp 18/30 siitä, kamala pääkipu, lämpöä, alavatsassa sellaista elohiiren tuntua kun makuulla, öisin hirveä hiki, mutta kylmä jos potkii peiton pois, vihlontaa alavatsassa. Repäisyjä kun nousee ylös, aivastaa tai yskii.. nyt kp28/30 ja eilen seksin jälkeen rusehtavaa vuotoa, loppui, tänään alkoi hiukan uudelleen mutta taas loppui. Pää ollut taas kipeä kaks päivää. väsyttänyt kolmepäivää aivan tautisesti. aamuisin nenä tukossa kun nousee ylös. Huomenna pitäisi mennä ottamaan hcg-arvo.. pelottaa että näyttää negaa.. tai mitä pitäis näyttää????!!!
Kunpa se pieni sieltä jo tulisi..

Yhteistyössä