Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Pari tai kolme tuntia uunissa. Vettä niin paljon että peittyvät. Ensin uuni 200 asteeseen että alkavat kiehumaan ja sitten pienentää 175 asteeseen .
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mut kanan koivet tehdään kukolla ja kanalla.. Ei siinä ole uunin kanssa mitään tekemistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Pari tai kolme tuntia uunissa. Vettä niin paljon että peittyvät. Ensin uuni 200 asteeseen että alkavat kiehumaan ja sitten pienentää 175 asteeseen .
Mä pistän ihan perussetin, eli ilman vesiä, pelkät koivet ja marinadi vaan vuoassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mut kanan koivet tehdään kukolla ja kanalla.. Ei siinä ole uunin kanssa mitään tekemistä..
Sähän vitsin murjasit...
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Pari tai kolme tuntia uunissa. Vettä niin paljon että peittyvät. Ensin uuni 200 asteeseen että alkavat kiehumaan ja sitten pienentää 175 asteeseen .
Mä pistän ihan perussetin, eli ilman vesiä, pelkät koivet ja marinadi vaan vuoassa =)
Joskus teen itsekkin niin mutta minusta ne ei kuiva niin kun laittaa vettä, tulee minusta parempia.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Täytyy viilata pilkkua, mutta olen varma ettei kukaan ole teistä laittanut kanankoipia uunissa.
Jaa mitähän pilkkua mahdat viilata? Kyllä toi mun mielestä ihan suomee oli. Väsyttääkö?Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Täytyy viilata pilkkua, mutta olen varma ettei kukaan ole teistä laittanut kanankoipia uunissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mut kanan koivet tehdään kukolla ja kanalla.. Ei siinä ole uunin kanssa mitään tekemistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Jaa mitähän pilkkua mahdat viilata? Kyllä toi mun mielestä ihan suomee oli. Väsyttääkö?Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Täytyy viilata pilkkua, mutta olen varma ettei kukaan ole teistä laittanut kanankoipia uunissa.