Miten vaikeaa voi olla vaniljajäätelön tajuaminen? täysin turhaa lapsellista ruinutusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Mies lähti kauppaan ostamaan jäätelöä. Ennen lähtöä kysyi, mitä tuo. Sanoin, että tuo jotain erilaista, vaikka jotain carte d'orin jäätelöä tai vaikka jotain ihan litran jädeä, vaikka suklaa-lakritsaa ...mitä vaan kunhan EI OLE vaniljajäätelöä. Eli katso, että se jäätelö on jotain muuta kuin vaniljaa.

Juu, mies lähti kauppaan. Se tuli takas sieltä jäätelön kanssa. Vaniljajäätelön, jossa on joukossa marjahilloa. NO joo. Vähän vitutti enkä sitten yhtään jaksanut olla aikuinen. Olin jo monta tuntia oottanut sitä jäätelöä, kun ensin monta tuntia vehtasi sen lähdön kanssa, ja sitten, kun sitä tuli, se on vaniljajäätelöä (jota en voi sietää). Tämä ei kuulemma ollut tajunnut, että se on vaniljajäätelöä, kun siellä on sitä hilloakin.

No harmistuneena (ja jostakin Carte d'orin suklaajädestä jo haaveilleena) viisastin sitä sitten asiasta, että jos se jäätelö on valkoista, se ON vaniljajäätelöä vaikka siellä ois mitä joukossa. Ja jos silti epäilyttää, lue siitä paketin kyljestä, mitä siinä lukee (tuossa luki ihan selkeillä kirjaimilla VANILJAKERMAJÄÄTELÖÄ). Jos siinä lukee Vaniljajäätelöä... 1+1=2 eikö?

No. Tuo on kiltti mies. Kun en sitten jäätelöä syönyt ollenkaan (mä EN tykkää vaniljajäätelöstä), se lähti käymään tuossa läheisellä kiskalla. Kysyi sitten, että no mitä se ei ainakaan saa olla. Sanoin uudestaan, että ihan mitä vaan saa olla, kunhan se on jotain muuta kuin vaniljaa se itse jäätelö. Eli kunhan se EI OLE VALKOISTA.

Tuo tuli sitten tuolta kiskalta takaisin. Sillä oli paketti kainalossa ja se kysyi: "No käykö tämä sitten?". Litran paketti suklaa-nougata, jonka kyljessäkin vielä lukee: Vaniljakermajäätelöä. JOo. Käyhän se. :(

AAaaaaaaaaaaaaaaargh. Kuinka vaikeaa voi olla tajuta, että kaikki jäätelö, joka on VALKOISTA on vaniljaa? Ja ainakin silloin se on ihan varmasti, jos vielä paketin kyljessäkin niin lukee???

*huoh* Se siitä. Oli pakko purkaa. Suuret on murheet.

Alkuperäinen kirjoittaja rva De Maflen:
No olisit hyvä nainen mennyt itse ostamaan jäätelöä. :saint:
Mies kuitenkin yritti, kiitä sitä siitä hyvästä. =) ja syö sitä jäätelöä nyt... :p

No joo, niin mie syönkin. Mutta ei tuo o silleen hyvää (mutta ei onneksi niin pahaakaan kuin ihan vaan vaniljajäde...) kuin olin jo ehtinyt ajatella (haaveilla pitkään jostain ihanasta kermaisesta suklaajädestä tms.)

Mutta juu, sekin on totta, että itse pitää tämmöiset hoitaa :D Mutta kun oon kipeenä, niin mies meni.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ei helv, sun mies on ostanu mun herkkua suklaa-nougataa :p Käske tuoda tänne se, niin mä haen sulle kaupasta tilalle jtn muuta :D

Ei tuo enää jaksa lähteä mihinkään ... (ylläri, ylläri ;)) Mutta meillä ois nyt. Melkein koko litra (vähän siitä maistelin, jotta ei tuolle ihan paha mieli tulis, kun kuitenkin kilttinä kävi sitä hakemassa). :)

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
miks et sanonu sille suoraan, että tuo sitä carte dorin suklaajädeä? sillähän siitä olis selvitty. ehkä :whistle:

Ei toiminut. Kun mä en muistanu mitä se Carte d'orin suklaa on tarkalta nimeltään niin sanoin vaan, että semmosta carte d'oria, jonka jäde on suklaata. Ja siten lisäsin, että tai sitten sitä suklaa-lakritsajäätelöä (jota meillä olikin jonkin aikaa sitten, joten ajattelin ukko-kullan sen muistavan), sekin oli hyvää.

Mutta tuossa tuli jo liian monta muuttujaa. Kaikki muut paitsi Carte d'or katosi matkalla (tosin sitten se, jota se toi ei ollut carte d'oria).

Alkuperäinen kirjoittaja söpöä:
voi miten ihana mies sulla kun yritti vielä korjata erheensä! <3

toivottavasti kiittelit etkä pelkästään ärjynyt :E

Juu kyllä kiittelinkin, tuossa se äsken kävi itsekin sanomassa, että kun sun ei ois pitäny mainita ollenkaan sitä vaniljajäätelöä. Sanoi, että tiedäthän sä, et jos sanot, että älä tuo maitoa, kun sitä on niin hirveesti, niin hän lappaa vähintään 5 maitolitran kanssa kaupasta kotiin.. Jotta joo, äsken just naureskeltiin koko jutulle. :D

...enkä mä pahasti ärjynyt alkujaankaan (siksi tänne purin turhautumiseni) ;)

Yhteistyössä