Miten vähän on liian vähän? Sanotaan että ei laihdu jos syö liian vähän

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
"Ainekset
Pastöroitu luomukerma(Suomi),
suola,
hapate ja
happamuudensäätöaine (natriumkarbonaatti)"

Suola voisi olla merisuolaa, mut tietenki sitä syanidisuolaa tuossakin?
Natriumia saa liikaaa siitä suolastakin, joten ihan turhaa tuo NATRIUMkarbonaattikin.:sick:
Mut mulla ei ole mitään turvotusongelmia ja suolaakin käytän ihan reilusti.
Toki vastapainona napsin myös magnesiumia ja kaliumia päivittäin.
 
vierailija
En minäkään syö sitä isoa annosta. Mulla on niitä pieniä kupposia ja syömäpuikkoja.
Joo mutta pointti oli vain tuoda esiin sitä, että on riisin syömistä ja on riisin syömistä. Ei ole yks eikä kaks kertaa kun törmännyt siihen, että suomalaiset kuvittelevat kiinalaisten tai japanilaisten vetävän 5 dl riisiä aterialla niin kuin täällä tehdään kun sotketaan kastikkeesta sellainen riisimössö. Oikeasti kun katsot Kiinassa miten paikalliset syövät, niin se pieni riisikulho on siinä lautasen vieressä ja siitä välillä kauhotaan riisiä suuhun yleensä vielä paljaaltaan. Lihanpalat ja muut laitetan ilman riisiä puikoilla suuhun. Kokonaisuudessaan se riisin määrä on siis varsin pieni.
 
Aqela
Joo mutta pointti oli vain tuoda esiin sitä, että on riisin syömistä ja on riisin syömistä. Ei ole yks eikä kaks kertaa kun törmännyt siihen, että suomalaiset kuvittelevat kiinalaisten tai japanilaisten vetävän 5 dl riisiä aterialla niin kuin täällä tehdään kun sotketaan kastikkeesta sellainen riisimössö. Oikeasti kun katsot Kiinassa miten paikalliset syövät, niin se pieni riisikulho on siinä lautasen vieressä ja siitä välillä kauhotaan riisiä suuhun yleensä vielä paljaaltaan. Lihanpalat ja muut laitetan ilman riisiä puikoilla suuhun. Kokonaisuudessaan se riisin määrä on siis varsin pieni.
Mä olen syönyt vietnamilaisen tekemiä ruokia. Tiedän mistä puhun.
 
vierailija
Omena ja banaani samana päivänä? Puolikas banaania illalla riittää ja huomenillalla se omena. Luomulihaa makkaran tilalle, kun ne antibioottijäämät lihottavat sen eläimenkin, miksi ei ihmistäkin? Paistetut perunat vaihdat kesäkurpitsaan, jotka voit paistaa voissa.
Onko siinä sun makkarassa perunakuitua?
Katsokaa alastomat selviytyjät ohjelmaa. Kyllä vähällä ruualla tai syömättä laihtuu jo 21 päivässä vähintään 4-10 kiloa, vaikka itselleen valehtelevat muuta väittävät. Kilpirauhasen vajaatoiminta olisi ikiliikkuja joka luo energiaa tyhjästä, jos reilulla miinuskaloridieetillä ei laihdu joko kalorimäärää tiputtamalla tai liikuntaa ym. energiaa kuluttavaa lisäämällä. Voin pitää edullisesti kursseja, jossa teidät viedään saarelle jossa on vain terveyden ylläpitävä määrä kaloreita saatavilla ja jokainen laihtuu hyvinkin reippaasti. Moni huutaa tosin äitiä ja pyytää päästämään mannermaalle jääkaapille.
 

Yhteistyössä