Miten vaatetat lapsesi/perheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suunnilleen koitan kattoa että sopii vaatteet yhteen. Merkillä ei ole väliä. Kenkiä ei ole niin kauheesti että aina passais, mutta lähinnä kengät käytännöllisyyden mukaan ja tilanteen mukaan. Poika on vaan tässä kaiken uhmailun lisäksi keksinyt alkaa valita itse vaatteitaan, joten.....välillä päällä jotain ihan muuta kuin "nättiä ja yhteensopivaa", mutta kotona ihan sama! :D

Kotona välttää kun on puhtaat ja ehjät vaatteet. Ihmisten ilmoille lähtiessä sitten katsotaan vähän "paremmat" päälle.Ei se vautia hidasta, vaikka vaatteissa ei mitään ns. "merkkiä" olekkaan. Monen lapsen äitinä arvostan jopa niitä H&M.n vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Aadan äiti:
Koko perhettä en esim samaan sävyyn ala pukemaan, mutta sen verta katson, että tytön vaatteet on yhteensopivat värimaailmaltaan ja että vaatteet on siistit....samoin itselläni. Mies osaa kyllä pukeutua ihan itse, yleensä ;) joskus heittäny paidan täysin väärinpäin päälle eikä itse ole huomannu, niin oon ihan myötätunnosta hiukan valottanu asian suhteen B) Ns merkkivaatteita en oo koskaan metsästäny, käytössä on esim tytöllä suurimmaks osaks rivivaatteet esim Lindexiltä tai henkkamaukalta, marketeistakin löytää välillä kivoja. En vaan katso järkeväks maksaa pienestä lapsen vaatteesta montaa kymppiä kappale, kun vähintään yhtä nättejä saa muutamalla eurolla!
Peesaan tätä! Musta on aivan ihmeellistä pukea pienelle lapselle jotain merkkivaatetta joka jää pieneksi parissa kuukaudessa ja tätä mieltä olen vaikka varaa olisikin ostaa niitä kalliita merkkikuteita. Itse puen tyttäreni sävyiltään suurinpiirtein yhteensopiviin ja kauniisiin vaatteisiin jotka pääasiallisesti osan H&M:ltä,Lindeksiltä,marketeista ja joskus lastenvaatekaupoista.
Mutta kaikki menee omalla tyylillään...

Yhteistyössä