Miten v*tussa saan ton ukon pesemään pöntön?!

Ukko käy p*skalla eikä vaivaudu pesemään niitä jälkiä sieltä pois |O |O :kieh: Joka vessakäynnin jälkeen saan juosta sinne tarkistamaan ja pesemään :headwall: Hävettää niin vietävästi kun joku tulee kylään ja käy vessassa ja siellä on pönttö ihan p*skassa!!! :kieh: :kieh: :ashamed: Eikä sanominen auta! |O Häntä ei p*skanen pönttö haittaa joten hänen puolesta saa jäädä pesemättä :headwall: V*ttu miten se osaakaan p*skantaa noin, että jopa istuin on siinä itsessään?! :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
täh...siis istuin paskassa :x |O

enkä takuulla siivoais tollasia jälkiä :headwall: :x |O
Mäkin oon monet kerrat huutanut että en varmaa enää siivoo |O |O Mutta sitten ne on siivoomatta. Voitte kuvitella millainen tuoksu siellä on kun koko päivän on siellä p*skat ollut siivoomatta?! :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
täh...siis istuin paskassa :x |O

enkä takuulla siivoais tollasia jälkiä :headwall: :x |O
Mäkin oon monet kerrat huutanut että en varmaa enää siivoo |O |O Mutta sitten ne on siivoomatta. Voitte kuvitella millainen tuoksu siellä on kun koko päivän on siellä p*skat ollut siivoomatta?! :x :x
voin kuvitella :x näytä tää ketju sille :D
 
aslö
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Ukko käy p*skalla eikä vaivaudu pesemään niitä jälkiä sieltä pois |O |O :kieh: Joka vessakäynnin jälkeen saan juosta sinne tarkistamaan ja pesemään :headwall: Hävettää niin vietävästi kun joku tulee kylään ja käy vessassa ja siellä on pönttö ihan p*skassa!!! :kieh: :kieh: :ashamed: Eikä sanominen auta! |O Häntä ei p*skanen pönttö haittaa joten hänen puolesta saa jäädä pesemättä :headwall: V*ttu miten se osaakaan p*skantaa noin, että jopa istuin on siinä itsessään?! :x :x
Kyllä mä laittaisin koko ukon ulkoruokintaan vähäksi aikaa... Jos sitten oppisi, että enää ei eletä niinkuin kivikaudella...
 
Minun mies oli aivan samanlainen. Tosin taitaapa tuo olla vieläkin, mutta eipä ole enää minun pönttöäni paskastamassa :D Ja oi mikä ihanuus! Yksin käytän tuota pönttöäni ja voi kuinka puhdas se onkaan B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Minun mies oli aivan samanlainen. Tosin taitaapa tuo olla vieläkin, mutta eipä ole enää minun pönttöäni paskastamassa :D Ja oi mikä ihanuus! Yksin käytän tuota pönttöäni ja voi kuinka puhdas se onkaan B)
Mun exä joskus jätti pesemättä. Sinne mä vein takaisin vessaan koko ukkelin ja seisoin vieressä kun se pesi sen. Nykyinen on kyllä "sisäsiisti" =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Minun mies oli aivan samanlainen. Tosin taitaapa tuo olla vieläkin, mutta eipä ole enää minun pönttöäni paskastamassa :D Ja oi mikä ihanuus! Yksin käytän tuota pönttöäni ja voi kuinka puhdas se onkaan B)
Mun exä joskus jätti pesemättä. Sinne mä vein takaisin vessaan koko ukkelin ja seisoin vieressä kun se pesi sen. Nykyinen on kyllä "sisäsiisti" =)
No mutta aikuista miestä kohdella kuin lasta :headwall: Niin se on kai tehtävä mutta jotenkin toivoin, että tajuisi tuokin yksinkertainen ihminen näinkin yksinkertaisen asian :kieh:
 
äiti
no iteppä ootte ne YKSINKERTAISET miehenne valinneet!

Eiköhän tuo olis kaiken viisain keskustella miehen kanssa asiasta eikä täällä panetella selän takana.Ei oikein toista kunnioittavaa...
 

Yhteistyössä