miten uskallan kertoa ja kenelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saimi

Vieras
kuinka kamalan miehen kanssa siskoni on naimisissa. :( olin siskolla kylässä, istuin olohuoneessa ja katselin lehtiä samalla jutellen hänen miehensä kanssa, kunnes hän tuli istumaan todella lähelle minua. alkoi silitellä niskaani ja kuiskia tuhmia ällötyksiä korvaani sekä puristella rintojani. lopulta sain hänet lopettamaan, mutta hän siirtyi sohvan toiseen päähän ja aukaisi housunsa ja alkoi tyydyttää itseään. :( :x juoksin vessaan oksentamaan ja sillä välin siskoni oli tullut suihkusta ja ihmetteli miksi olin niin pahoinvoivan näköinen. :x

Hyi yök... ainoa kenelle tuosta ehkä tulisi kertoa on siskosi, mutta jos on miehensä lumoissa niin uskoisikohan. Mä pitäisin suuni kiinni ja huolehtisin etten ikinä joudu sen pervon kanssa kahdestaan mihinkään.

Ja jäit siihen viereen ja vielä tapahtuman jälkeenkin jäit? Provo oot. Normaali ihminen olisi nostanut äläkän ja häipynyt tai minä ainakin enkä toista kertaa sinne menisi eikä siskon mies tulisi meille kyläileen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jäit siihen viereen ja vielä tapahtuman jälkeenkin jäit? Provo oot. Normaali ihminen olisi nostanut äläkän ja häipynyt tai minä ainakin enkä toista kertaa sinne menisi eikä siskon mies tulisi meille kyläileen.

Normaali ihminen voi olla niin tyrmistynyt moisesta, että ei kykene tekemään mitään hetkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Normaali ihminen voi olla niin tyrmistynyt moisesta, että ei kykene tekemään mitään hetkeen.

olkoonkin, että tämäkin avaus on jo luokiteltu provoksi ( en itse ota siihen kantaa nyt) sanon, että vastaavassa tilanteessa ainakin itse olisin varmaankin juuri se syvästi tyrmistynyt henkilö, joka ei heti kykenisi sanomaan mitään.
Ja aika tarkkaan miettisin, miten lähden asiaa sisarelleni puhumaan. En voisi jättää puhumattakaan, mutta ihan sellainen- hei sun miehes tossa äsken vähän kähmäs mua- heitto se ei ainakaan olisi.

Yhteistyössä