miten usein taaperonne käy kylvyssä?

  • Viestiketjun aloittaja suihkuun
  • Ensimmäinen viesti
"an-nikki"
2v istuisi ammeessa ämpäreidensä kanssa vaikka kolme kertaa päivässä! Lähestulkoon joka päivä käy illalla kylvyssä ennen unia. Nukahtaakin tosi helposti kylvyn jälkeen. :)
 
oon 12v mul ei oo toista munuaista pelkään mul o yhtäkkiä tullu löysää kakkaa ja se mukana valkoisia palluroita vatsaan välil sattuuu vvvvvvvvvooiiiiisko mua auttaaa en viitti kertoo äidil se pääs just sairaa lasta. sil oli lukinkalvon alainen aivoveren vuoto e viittiny kertoo ku pelkäsin et se pelästyyy ja huolestuu kamalasti vaiks äidin pitäisnyt ol meijjään perheen pää henkilö oisko tiedos kiho madot jos on kertokaa kuinka pal lääke maksaa olisin kiitollinen jos joku auttaa mua:ashamed:-/
 
"vieras"
Meillä mahdollisimman harvoin. Kerta viikkoon on nyt käytetty muksuja suihkussa. Tuppaa tuo pesulla käynti pahentavan jo muutenkin kurjaa tilannetta ja tuntuu, että mitkään rasvat eivät pesun jälkeen riitä. On siis atooppisen ihon omaavista muksuista kyse.
 
...
Kerran viikossa nyt kun talviaikaan on iho kuivunut. Kesällä käytiin joka ilta suihkussa ja ehkä kerran-kaksi viikossa kylvyssä. Lapsi käy yleensä kylvyssä mun (äidin) kanssa aamuisin: äiti suihkuttelee ja lapsi polskii vieressä vannassa. :)
 
meillä
Kerran viikossa käy meidän 1,5 vuotias. Yleensä silloin kylvyssä. Pylly pestään joka ilta ja aamu. Kädet ja kasvot ruokailun yhteydessä.

Tukka pestään kerran kuussa vedellä ja kaikkiaan 3 kertaa koko elinikänä shampoolla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22583036:
Kerran viikossa käy meidän 1,5 vuotias. Yleensä silloin kylvyssä. Pylly pestään joka ilta ja aamu. Kädet ja kasvot ruokailun yhteydessä.

Tukka pestään kerran kuussa vedellä ja kaikkiaan 3 kertaa koko elinikänä shampoolla.
Et oo tosissas tosta tukan pesusta?! YÖK...
 
meillä
[QUOTE="vieras";22583181]Et oo tosissas tosta tukan pesusta?! YÖK...[/QUOTE]

Miksen olisi? Minä en lapseni tukkaa pilaa ja päänahkaani rasvoita liialla tukan pesulla. Lapset ei todellakaan tarvi shampoota tai ihonpesuainetta viikottain.

Ja tervetuloa katsomaan lapseni päätä. Ei näytä likaiselta, ei - vaikka tukkaa on ollut aina reilusti.
 

Yhteistyössä