Miten usein perheen äidit käytte baareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A.P"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapset on joka toinen viikonloppu isällään ja kesällä 2viikkoa pois eli käyn kun lapset ei ole kotona jos huvittaa.
Hyväksyttävyyden rajan asettaa jokainen itse.Jos ei kykene arkielämää ja lapsia hoitamaan on raja ylitetty mielestäni.

edellisestä kerrasta noin 2v. Olen entinen baarikärpänen, joten näin se elo muuttuu. Nyt kyllä sellainen olo, että olis kiva käydä terassilla tai pubissa, Mihinkään yökerhoon mua ei sais enää ollenkaan.

2 tai 3 kertaa vuodessa.

Yleensä kyseessä on työkavereitten kanssa "ulkoilu", kuten pikkujoulut tms.

Ei mua kiinnosta baarit. Tanssit (siis humppa&co) kiinnostaisi, mutta sitten tarttis ottaa ukko mukaan eli järjestää lapsenvahti.

Vanhuutta on 39 vuotta.

[QUOTE="A.P";24230436]Eli kuinka monta kertaa vuodessa tai kuussa käytte baareissa ja missä menee mielestänne hyväksyttävyyden raja?[/QUOTE]

Käyn aniharvoin, tänä vuonna yhden kerran, viime vuonna en kertaakaan, sitä edellisenä 1-2 kertaa. 2006-2007 taisin käydä useammin, kun en ollut raskaana, enkä imettänyt, eikä ollut ihan pientä lasta.

Mun mielestä jokaisen perheen sisäinen asia on päättää nää baarikuviot ihan itse. Mä en jaksa lähteä ulos ja herätä aamulla aikaisin. Olen kyllä käynyt illanvietoissa, tapahtumissa, juhlissa ja sellaisissa, mutta ihan perinteistä baarireissua ei ole juurikaan tullut tehtyä. Ja olen tullut kotiin klo 1 viimeistään, yleensä ennen puolta yötä.

Seuraavan kerran varmaan tulee mentyä, kun vauva ei tarvitse enää rintaa ja on isompi - ja voidaan hommata maksettu hoitaja kotiin.

Melko harvoin, oon tainnu käydä viimeisen vajaan parin vuoden aikana jotain 6? kertaa, ehkä..Toki oon tästä parista vuodesta ollut 14kk raskaana.. :D Eli vois sanoa et kerran parissa kuussa.

Olen kaksi kertaa tainnut vuoden 2007 jälkeen käydä. Molemmilla kerroilla on ollut työpaikan pikkujoulut ja olen ollut kotona viimeistään klo 23.00. Lähtisin nyt kyllä mieluusti nyt terassille, mutta ei ole seuraa, joten juon siiderini kotona :D

Kerran kuussa on pakko päästä tanssimaan ja viihtymään kavereiden seurassa. Tulisin hulluksi jos aina kotona olisin vaan perheen kesken,tarvitsen myös muutakin.
Poikkeus tunnun olevan kun tässä joukossa!

Lopetin baareissa käymisen jo jokunen vuosi ennen äidiksi tuloa. Jos joskus tulisi jotain työpaikan pikkujouluja tms. niin luultavasti joko lähtisin kotiin ennen lasten nukkumaanmenoaikaa, tai jättäisin kokonaan väliin. Oma kiintiöni tuli täyteen jo alle 25-vuotiaana.

Kerran kuussa on pakko päästä tanssimaan ja viihtymään kavereiden seurassa. Tulisin hulluksi jos aina kotona olisin vaan perheen kesken,tarvitsen myös muutakin.
Poikkeus tunnun olevan kun tässä joukossa!

Aika aikaansa. Mun kaverit eivät ole vuosiin käyneet ulkona (baarissa/klubeissa tms) säännöllisesti, joten en voi mennä baareihin tapaamaan kavereita ja tanssimaan. Ikävuodet 16-27v kävin USEIN.

Mä käyn 1-4 kertaa kk: ssa, se ei tarkoita sitä että oisin otsa pöydässä aina..

Mulle on se ja sama,hyväksyykö muut tai ovat hyväksymättä,mun käynneistä ei ole ollut kelleen haittaa.Lapset on sillon poissa minulta,kun baariin meen.

36 v ja 16,15 ja 12 vuotiaat lapset

Yhteistyössä