Miten usein liikutte ja mitä harrastatte?

Kuulostaa ihanalta. meillä ei vaan taida olla sitä salilla :'(. Miten se tunti koostuu? Onko jotain lihaskunto-osuutta vaan vain tanssia?
Se on pelkästään tanssia. Ja tosiaan aika yksinkertaista (itse kaipaisin ehkä jopa vähän monimutkaisempia koreografioita), mut kyllä siellä tanssifiiliksen saa päälle. Munkin salille tuli vasta vuodenvaihteessa eli Suomessa taitaa olla aika uus juttu...
 
Se on pelkästään tanssia. Ja tosiaan aika yksinkertaista (itse kaipaisin ehkä jopa vähän monimutkaisempia koreografioita), mut kyllä siellä tanssifiiliksen saa päälle. Munkin salille tuli vasta vuodenvaihteessa eli Suomessa taitaa olla aika uus juttu...
Meille Norjaan se tulee varmaan sitten vasta jonkin ajan kuluttua. Ollaan täällä vähän jäljessä Suomea näissä ohjatuissa tunneissa. Meillä on kyllä kaikenlaisia muita tanssillisia tunteja. Kivoja ovat. Toivottavasti pääsisin tätäkin kokeilemaan.
 
Mä ratsastin joskus nuorempana..
Tyttö olisi kovasti kiinnostunut ratsastamisesta ja hevosista.
Olen miettinyt josko siitä saisi alkuun äiti-tytär jutun ja sitten ehkäpä tytölle pidempiaikaisen harrastuksen. :)
Tässä meidän lähellä ei vaan ole mitään talleja kai oikein..
Asikkalassa olisi yksi jota kovasti on tutut suositelleet.
 
"minttu"
Olen kuntokeskuksen ja jäsen ja käyn siellä erilaisissa jumpissa (core, pump, Sh'bam, zumba, pallojumppa jne.) Lisäksi välillä uin jumpan päälle. Saliakin käytän silloin tällöin.

Käyn keskuksessa 2-4 kertaa viikossa.
 
"vieras"
Kotijumppaa vaihtelevalla "ohjelmistolla":: Pilates, Tracy Anderson-jumppa, Core Rhythms, zumba, Wii Fit+ jne jne. Joka päivä jotakin. Salilla ei tule käytyä kun vaatisi sen ponnistuksen että laittaa naaman kuntoon, paremmat verkkarit jalkaan ja vielä lämmittelee auton lähtökuntoon. Mies kyllä olisi lasten kanssa mielellään sen ajan, kun haluaa että pysyn hyvässä kunnossa. Vauva ja 3-vuotias pitävät huolen siitä, että ei ole liian puuduttava päivärytmi :D
 
"vieras"
kahden koiran kanssa lenkit pari kertaa päivässä ja lapset harrastaa ratsastusta niin johan siinä saa juosta tarvittaessa tunnin ponin perässä ja päälle vielä suurehkon tontin pihatyöt
 

Yhteistyössä