Miten usein imuroitte?

  • Viestiketjun aloittaja pohtiva
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Imuroimme kerran viikossa, paitsi jos vieraita tulee niin sitten ylimääräinen imurointi. Etenkin keittiön ja olkkarin saisi imuroida vaikka kerran päivässä, niin paljon tulee murusia ruokailuista. Rikkaimurilla otan kyllä useammin leivänmurut jne. Inhoan imurointia ja kun asumme 3 kerroksessa, se on jotenkin hankalaa se imurin raahaaminen paikasta toiseen. Meillä 2 aikuista ja 2 pientä lasta, ei lemmikkejä.
 
Päivittäin imuroidaan. Sen lisäksi kerran pari viikossa pestään lattiat - paitsi keittiö, jonka lattian saa pestä päivittäin ja imuroida useampaan otteeseen per päivä.
Perheenjäseniä 6+ jotain (6 asuu vakituiseen saman katon alla, aikuistuneet lapset, lapsenlapset, adoptoidut perheenjäsenet jne käyvät päivittäin).
Ei omia lemmikkieläimiä.
Sekä mies, että minä käymme töissä (teemme osin etänä kotoa käsin).
Hoidettavan ikäiset lapset ja lapsenlapset kotihoidossa.
:)
 
Viimeksi muokattu:
Enintään 2 kertaa viikossa. Jos nyt kahvinporot tai murot lentää lattialle niin sit pikaimuroidaan, mut koko kämppä kahdesti viikossa.

Meidän perheeseen kuuluu 3 koululaista ja veljen aikuinen poika, kissa ja minä. Itse olen eläkkeellä ja veljen poika mun omaishoitaja.
 
Mulla imuri koko ajan valmiudessa, ja käytän sitä paljon. Keittiö ja eteiset vähintään pari kertaa päivässä, olkkari ja vessa kerran, ja muut huoneet sitten n. joka toinen päivä. 2 työssä käyvää aikuista, 2 lasta ja 3 kissaa joista lähtee pirusti karvaa.
 
Mies imuroi kerran viikossa. Miä en suostu siihen laitteeseen koskee.
Miä aina mikrokuitumopilla pahimpia roskia poistelen
Meitä on mies-käy töissä, miä-aina kotona ja poika puolipäivähoidossa 10 pvänä kuukaudessa,muuten kotona
Lisäksi 3 kissaa ja lisko,mut lisko nyt ei paljoa sotkua tee:)
 
"vieras"
[QUOTE="mä";23489587]Vain silloin, kun on vieraita tulossa. Eilen imuroin, koska tänään tulevat lapsen kummit synttäreille.[/QUOTE]

Meillä tää tarkottas about 3-4 kertaa vuodessa.Meil ei juuri vieraita käy....
 
tiiteni harmaana
1-2 viikon välein. Pitäis kyllä useammin, muttei jaksa. Ei lemmikkejä. Yksi kohta 5v lapsi, joka hoidossa osan viikkoa. Vanhemmat töissä (kohta jään ä-lomalle).
 
[QUOTE="vieras";23490085]Meillä tää tarkottas about 3-4 kertaa vuodessa.Meil ei juuri vieraita käy....[/QUOTE]

Meillä taas pitäisi imuroida monta kertaa päivässä.
Hyvin erilaisia elämäntilanteita... vaikea näistä on mitään keskivertoa koostaa.
:)
 
maissihiiri
1-2 kertaa viikossa, yleensä vain kerran. 2 aikuista+2 lasta, töissä käydään ja lapset hoidossa. Niin ja yks koira.

Just mietin että lasten kanssa kotona ollessa sitä tuli imuroitua melkein jokapäivä, mutta ehkä sitä sotkuakin tuli silloin enemmän...
 

Yhteistyössä