Miten usein ihastunut MIES soittelee ihastukselleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko vai eikö?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onko vai eikö?!;28539216:
No entäs jos ei pysty olemaan kokoajan yhteydessä,on työt ja lapset ja lasten harrastukset+ muut velvoitteet? Miten usein se silloin on.

No on meilläkin työt, lapset ja muut. Mut aina sopivassa välissä kuitenkin.

[QUOTE="Vieras";28539219]Eikö toi ole aika rasittavaa pidemmän päälle? Minulle riittää, että kerran tai kaksi päivässä soitellaan jos ei saman päivän aikana nähdä. Välillä tietenkin tekstiviestejä tai facebookissa viestejä, mutta ei todellakaan koko ajan.[/QUOTE]

Ei se ole minusta ollut rasittavaa, ihanaa ennemminkin. Riippuu tietty ihmisistä, mutta meille sopii näin.

[QUOTE="Vieras";28539219]Eikö toi ole aika rasittavaa pidemmän päälle? Minulle riittää, että kerran tai kaksi päivässä soitellaan jos ei saman päivän aikana nähdä. Välillä tietenkin tekstiviestejä tai facebookissa viestejä, mutta ei todellakaan koko ajan.[/QUOTE]

Minullekin riittää se vaikka kaksi kertaa päivässä mutta itse tietysti voisin soitella/tekstata useamminkin päivän aikana mutten tee niin. Mietin vain miten miehet tämän asian ottavat? Epäilyttää vain kun viimeksi ollaan puhuttu maanataina(?) muistaakseni eikä sen jälkeen ole kuulunut pihaustakaan. Mies tosin kertoo joka kerta kun soitetaan/nähdään miten tykkää minusta ym. Mutta tarkoittaako sitä vai ei? eihän sitä kukaan muu voi tietää kuin mies itse.

Alkuperäinen kirjoittaja onko vai eikö?!;28539486:
Kukaan ei ilmeisesti halua arvuutella ja pohtia tätä mun kanssa. Jokainen kai käsittää käsitteen "usein" eri tavalla.

Ihastunut mies pitää yhteyttä ihastuksensa kohteeseen just sillä tavalla, että ihastuksen kohde ei tulkitse sitä ahdisteluksi, mutta taatusti tunnistaa miehen ihastuksen.

Numeroina sitä ei voi ilmaista.

Minuun ihastunut mies soittelee melkein joka päivä, itse soittelen hänelle harvemmin, koska pelkään että hän ahdistuu. Mies siis ei ole seurustellut aikasemmin paljoakaan (sitoutumiskammoinen). Sanoo kuitenkin että saisin myös soitella hänelle useammin :D Nähdään viikottain, kummallakin työ ja harrastuskiireitä paljon.

[QUOTE="isipappa";28539557]Ihastunut mies pitää yhteyttä ihastuksensa kohteeseen just sillä tavalla, että ihastuksen kohde ei tulkitse sitä ahdisteluksi, mutta taatusti tunnistaa miehen ihastuksen.

Numeroina sitä ei voi ilmaista.[/QUOTE]

En vaan osaa tulkita miestä,se sanoo ihan suoraan tykkäävänsä mutta en tiedä....pelkään että vedättää.Ei todellakaan soita niin usein että tuntisin itseni ahdistetuksi,se vaatisi hurjan paljon enemmän soittoja ja yhtydenottoja,aamuin illoin öin ja päivisin. Minun yhteydenotot ei kuulemma häiritse yhtään.

[QUOTE="mii";28539566]Minuun ihastunut mies soittelee melkein joka päivä, itse soittelen hänelle harvemmin, koska pelkään että hän ahdistuu. Mies siis ei ole seurustellut aikasemmin paljoakaan (sitoutumiskammoinen). Sanoo kuitenkin että saisin myös soitella hänelle useammin :D Nähdään viikottain, kummallakin työ ja harrastuskiireitä paljon.[/QUOTE]

Tämä mies taas ei soittele päivittäin,ei ainakaan tähän asti ole soitellut mutta kun soittaa niin saattaa soittaa kahdestikkin päivän aikana. Miehellä paljon velvotteita joten ei sitä ehdi tietystikkään roikkua puhelimessa jatkuvasti,eikä se kai ihan normaalia oliskaan.

Nyt heitän hirveästi mutua sekä rankkoja yleistyksiä, mutta jos mies on oikeasti hulluna naiseen niin mies ei ajattele mitään oppikirjan sääntöjä siitä miten ollaan cool ja välttelee soittoja ottaen yhteyttä vain joka kolmas pv, keksii kiireisiä menoja estyäkseen tapaamasta jne. Joo, ei. Jos mies on kunnolla ihastunut, häntä ei pidättele mikään.

Saa korjata vääristyneitä käsityksiäni, mutta jos mies käyttäytyy asenteella "meh, no kattoo ny" niin nainen tuskin on se päällimmäinen asia hänen mielessään?

Jos ei ole kotona soittaa kerran pari, jos on yötä pois tai useammankin soittaa aamulla, illalla ja useita kertoja päivällä ja kaikki tekstarit päälle.... Mies pitää yhteyttä vaikka ollaan jo vanhapari.

[QUOTE="vieras";28539892]Mieskin voi ajatella että ei halua olla liian päälle käyvä, ja kaikki eivät vaan ole joka hetki toisessa kiinni.[/QUOTE]

Suorastaan ärsyttää kun miehestä ei ole kuulunut 2päivään mitään.Voisin toki soittaa itsekkin mutta miksi kun ei hänkään soita.Ei,ei tää ole pelaamista,todennäköisesti jos ei tän päivän aikana soita tai tekstaa niin itse otan huomenna yhteyttä. Jotenkin en vaan saa yks yhteen tätä,sanoo olevansa kiinnostunut mutta jotenkin epäilen kuitenkin.En jaksaisi mitään arvuutteluja.

Kyllä me alkuaikoina joka päivä soiteltiin tai ainakin joku viesti mieheltä illalla tuli ellei nähty. Toki otti huomioon mun menot, jos olin esim. sanonut meneväni kaverin kanssa leffaan tms niin ei tietty just sillon soittanut. Ihan hölmöjä noi "ei saa joka päivä soittaa" -säännöt. Saa jos on asiaa tai haluaa puhua. Mutta kyllä mulla hermo palais jos mies ois monta kertaa työpäivänkin aikana soittanut. Joko raja sentään.

[QUOTE="vieras";28540124]Kyllä me alkuaikoina joka päivä soiteltiin tai ainakin joku viesti mieheltä illalla tuli ellei nähty. Toki otti huomioon mun menot, jos olin esim. sanonut meneväni kaverin kanssa leffaan tms niin ei tietty just sillon soittanut. Ihan hölmöjä noi "ei saa joka päivä soittaa" -säännöt. Saa jos on asiaa tai haluaa puhua. Mutta kyllä mulla hermo palais jos mies ois monta kertaa työpäivänkin aikana soittanut. Joko raja sentään.[/QUOTE]

Tämmästä ei ole ennen ollut,exän kanssa soiteltiin jatkuvasti alkuaikoina,se soitti jopa töistä pienimmilläkin tauolla jopa vessassa käydessään:D toisaalta tää mies ja minä,ei me seurustella,tutustutaan vasta.

Yhteistyössä