S
Salla
Vieras
Sattuu niin vietävästi vastaan, tuonne oikeaan reunaan, aivan tuon "lonkkaluun" vai mikä lie lähettyville. Alkoi pistämään yhtäkkiä ihan hirmusesti! Voiko tulla näin, kun salama kirkkaalta taivaalta tuo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salla:Sattuu niin vietävästi vastaan, tuonne oikeaan reunaan, aivan tuon "lonkkaluun" vai mikä lie lähettyville. Alkoi pistämään yhtäkkiä ihan hirmusesti! Voiko tulla näin, kun salama kirkkaalta taivaalta tuo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salla:Sattuu niin vietävästi vastaan, tuonne oikeaan reunaan, aivan tuon "lonkkaluun" vai mikä lie lähettyville. Alkoi pistämään yhtäkkiä ihan hirmusesti! Voiko tulla näin, kun salama kirkkaalta taivaalta tuo?
Mulla ei koskenu umppariin päinkään, kun soitin lääkäriin. Käski joka tapauksessa mennä ensiapuun, koska vatsakivut on kuulemma hyvä tutkia. (Puhelimessa ollut hoitaja epäili koko ajan vain umppari ja tiesin, ettei siitä ollut kyse, joten en sitten mennyt ensiapuun. Kipu hellitti itsestään.) Kotihoitona voi kokeilla lepoa ja vatsalle kylmä- tai lämmin käärettä. Parasetamol ei aiheuta vatsaoireita, joten voit esim. Panadolia ottaa, vaikka itse en henk.koht tykkää särkylääkkeitä etenkään vatsakipuun ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salla:Sattuu niin vietävästi vastaan, tuonne oikeaan reunaan, aivan tuon "lonkkaluun" vai mikä lie lähettyville. Alkoi pistämään yhtäkkiä ihan hirmusesti! Voiko tulla näin, kun salama kirkkaalta taivaalta tuo?
Mulla ei koskenu umppariin päinkään, kun soitin lääkäriin. Käski joka tapauksessa mennä ensiapuun, koska vatsakivut on kuulemma hyvä tutkia. (Puhelimessa ollut hoitaja epäili koko ajan vain umppari ja tiesin, ettei siitä ollut kyse, joten en sitten mennyt ensiapuun. Kipu hellitti itsestään.) Kotihoitona voi kokeilla lepoa ja vatsalle kylmä- tai lämmin käärettä. Parasetamol ei aiheuta vatsaoireita, joten voit esim. Panadolia ottaa, vaikka itse en henk.koht tykkää särkylääkkeitä etenkään vatsakipuun ottaa.
Ja miksi helvetissä mahdoit soittaa lääkärille jos sinulla ei sinne kuitenkaan ollut aikomusta mennä?