M
"Milli"
Vieras
Poika 2v3kk ja erittäin tutin perään. Ennen söi tuttia vain nukkuessa, mutta nyt uhmaiän alettua pitäisi olla tutti suussa koko ajan...ja usein jopa kaksi samanaikaisesti! Olen ottanut tutit pois päivisin ja antanut ne vain kun nukutaan, mutta haluisin pikkuhiljaa luopua niistä kokonaan, mutta voi sitä riemua kun ne kaivetaan ennen nukkumista esiin...
Olen yrittänyt houkutella antamaan ne oraville, jättämään mummille tai selittänyt että vauvat syö tuttia, mutta vastaus on aina vaan ei. Toki voisin vain heittää ne menemään ja valvoa seuraavat yöt kunnes tottuu nukkumaan ilman, mutta kun se just alkoi nukkumaan hyvin niin ei millään jaksais taas valvoa... Millä ja minkäikäisinä teillä on päästy tutista eroon???
Olen yrittänyt houkutella antamaan ne oraville, jättämään mummille tai selittänyt että vauvat syö tuttia, mutta vastaus on aina vaan ei. Toki voisin vain heittää ne menemään ja valvoa seuraavat yöt kunnes tottuu nukkumaan ilman, mutta kun se just alkoi nukkumaan hyvin niin ei millään jaksais taas valvoa... Millä ja minkäikäisinä teillä on päästy tutista eroon???