Miten tuo Suomi 24 treffit toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun mulla tosiaan on jo sähköpostiosoite mutta on omalla nimella (maija.meikäläinen@suomi24.fi) ja en välttämättä haluaisi että ketään sitä näkee. :D Ihan vain kokeilumielessä meinasin katsoa

Joo ei huolta. Jos itse sen tahdot jollekin antaa niin lähetät sen yksityisviestinä kyseisen henkilön profiiliin. Kukaan ei siis näe sinulle lähetettyjä viestejä, mikäli laitat viestinä. Sieltä löytyy myös sellainen kommenttiseinä, joka on kaikille näkyvissä mutta sinne nyt on mielestäni turha muutenkaan mitään kirjoitella :)

[QUOTE="a p";23381887]Kun mulla tosiaan on jo sähköpostiosoite mutta on omalla nimella (maija.meikäläinen@suomi24.fi) ja en välttämättä haluaisi että ketään sitä näkee. :D Ihan vain kokeilumielessä meinasin katsoa[/QUOTE]

Hanki tuota varten erikseen uusi osoite; esim. bimbo.meikalainen@hotmail.com

[QUOTE="a p";23381887]Kun mulla tosiaan on jo sähköpostiosoite mutta on omalla nimella (maija.meikäläinen@suomi24.fi) ja en välttämättä haluaisi että ketään sitä näkee. :D Ihan vain kokeilumielessä meinasin katsoa[/QUOTE]

Kannattaa muutenkin luoda anonyymi sähköpostiosoite jos haluaa lähettää/vastaanottaa kuvia tai kirjoitella jonkun kanssa sähköpostitse.

Mies normaali, töissä käyvä mukiinmenevän näköinen 0 vastausta. Nainen työtön, lihava, luonnehäiriöinen ja ruma 155 vastausta.

Näin toimii treffipalvelut netissä. Miehen ei kannata edes vaivautua.

Ei sen palstan kautta toisen sähköpostios. näy vastaanottajalla. N. 5 miehen ilmoitukseen vastanneena olen siellä seuraa hakevista saanut kuvan ettei tavallinen tavallista työtä tekevä ja ihan nättikin nainen kiinnosta. Eli en ymmärrä mitä siellä haetaan... haetaanko mitään vai onko kaikki siellä vain "pelimiehiä"...?? Mutta onnea ap.lle yritykseen.