N
newmoney
Vieras
onko muita vaihtoehtoja kuin säästäminen ja kauhea saituus, rikkaan miehen etsiminen ja seurapiiri bileissä pyöriminen????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riskin ottaminen on yleensä taustalla niillä, jotka ovat nopeasti rikastuneet.Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Tossa jo mainitsitkin ne tärkeimmät , tosin joku saattaa sulkea pois toisen mahdollisuuden. Rikkaaksi tulee myös jos uskaltaa yrittää jotain mistä muut varoittavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Riskin ottaminen on yleensä taustalla niillä, jotka ovat nopeasti rikastuneet.Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Tossa jo mainitsitkin ne tärkeimmät , tosin joku saattaa sulkea pois toisen mahdollisuuden. Rikkaaksi tulee myös jos uskaltaa yrittää jotain mistä muut varoittavat.
TottaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:... ja myös niillä jotka ovat nopeasti köyhtyneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse kallistuiin tuon rikkaan miehen etsimiseen ja työni tuotti tulosta. Onneksi nykyinen aviomieheni on vielä todella ihanakin, oikein herrasmies. ja kivan näköinen! Ei hullummin ole minulla nyt pullat uunissa!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:TottaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:... ja myös niillä jotka ovat nopeasti köyhtyneet![]()
![]()
Näinhän se on. Mutta vielä tuohon rikkaaksi tulemiseen, niin jos ajattelee omalla toiminnallaan hankkivansa rahaa itselleen ("mun rahat, ei sun"), niin palkkatyöllä Suomessa ei rikastu, siitä pitää progressiivinen verotus huolen. Vaurautta kertyy, jos olet omistussuhteessa työstäsi saatavaan hyötyyn eli maksat siitä pääomatulojen etkä ansiotulojen mukaista veroa. Toki huippujohtajilla on jo pelkkä palkka loistava, mutta varsinaiseen rikastumiseen se ei vielä vie. Vasta sitten, kun osaa sijoittaa ne rahansa tuottavasti, tilanne muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Niin totta, piti myös sanomani että "saattaa tulla rikkaaksi". Kolikolla on se toinenkin puoli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elämää nähnyt;24263623:Raha ei tuo onnea! Tunteita ei saa pelkällä rahalla.