miten tulla rikkaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newmoney
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse kallistuiin tuon rikkaan miehen etsimiseen ja työni tuotti tulosta. Onneksi nykyinen aviomieheni on vielä todella ihanakin, oikein herrasmies. ja kivan näköinen! Ei hullummin ole minulla nyt pullat uunissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Tossa jo mainitsitkin ne tärkeimmät , tosin joku saattaa sulkea pois toisen mahdollisuuden. Rikkaaksi tulee myös jos uskaltaa yrittää jotain mistä muut varoittavat.
Riskin ottaminen on yleensä taustalla niillä, jotka ovat nopeasti rikastuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tossa jo mainitsitkin ne tärkeimmät , tosin joku saattaa sulkea pois toisen mahdollisuuden. Rikkaaksi tulee myös jos uskaltaa yrittää jotain mistä muut varoittavat.
Riskin ottaminen on yleensä taustalla niillä, jotka ovat nopeasti rikastuneet.

... ja myös niillä jotka ovat nopeasti köyhtyneet :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse kallistuiin tuon rikkaan miehen etsimiseen ja työni tuotti tulosta. Onneksi nykyinen aviomieheni on vielä todella ihanakin, oikein herrasmies. ja kivan näköinen! Ei hullummin ole minulla nyt pullat uunissa!

:laugh: Anteeksi vain, oletko prinssi Charlesin kanssa naimisissa. "oikein herrasmies" .
Sorry, oli pakko :laugh:

Niin totta, piti myös sanomani että "saattaa tulla rikkaaksi". Kolikolla on se toinenkin puoli :)
Näinhän se on. Mutta vielä tuohon rikkaaksi tulemiseen, niin jos ajattelee omalla toiminnallaan hankkivansa rahaa itselleen ("mun rahat, ei sun"), niin palkkatyöllä Suomessa ei rikastu, siitä pitää progressiivinen verotus huolen. Vaurautta kertyy, jos olet omistussuhteessa työstäsi saatavaan hyötyyn eli maksat siitä pääomatulojen etkä ansiotulojen mukaista veroa. Toki huippujohtajilla on jo pelkkä palkka loistava, mutta varsinaiseen rikastumiseen se ei vielä vie. Vasta sitten, kun osaa sijoittaa ne rahansa tuottavasti, tilanne muuttuu.

Rikkaaksi tuleminen vaatii paljon, pitää olla tahtoa rikastua ja tehdä vaikka kolmea duunia samaan aikaan pääoman keräämiseksi. Sitten sijotat järkevästi rahasi. Kuitenkaan sijottaminen ei ole kannattavaa ilman pientä tietämystä mihin on ryhtymässä. Opiskele itsesi bisnesmieheksi jos unelmoit rikkauksista, voin vaikka vannoa ettei normaalilla työllä rikkaaksi tule, varakkaaksi voi tulla jos on korkealla paikalla virkamiehenä tai muuna duunarina.

-mielummin itken ferrarissa kun ladassa... pikku clichée tähä välii ku niitä näköjää nää yhet ehtiny laittaa.

Ei vaadi alkupääomaa välttämättä juuri lainkaan, mutta aikaa ja omistautumista senkin edestä. Aloittaa penneistä ja etsii oman mukavuusalueensa joka tuottaa. Pienimmillä tasoilla on turha sokeasti toteuttaa tiukkaa kassanhallintaa koska riskitön nousu kestää vuosia ja penneissä riskit ovat niin pieniä, ettei niihin kannata hirttäytyä. Tuotot vain rohkeasti isommille tasoille ja turnauslippuihin. Pienellä kassalla äkkirikastuminen vaatii turnausmenestystä ja koska se vaatii käteishinkkausta enemmän tuuria on vähän heikommallakin pelaajalla mahdollisuus.

Sopii huonosti pienten lasten vanhemmille. Vaatisi käytännössä ammattimaisen suhtautumisen ja puolison täyden tuen.

Pokeri pitää ymmärtää lopettaa. Jos homma ei muutamassa vuodessa ole selvästi plussallai, niin sitten se on pelkkää ajanhukkaa.

hei ette ikinä voi tulla rikkaaksi,koska olette niin pellejä. teistä ei ikinä tuli mitään koska ette harrasta mitään ettekä menesty siinä mitä ikinä teettekin.. joten kasvata pallit ja juokse tolppaan. siitä saa hyvän mielen.. rikkaaksi tuleminen ei ole teijän juttuja.. vaan minun. koska olen paras ja teen asioita täysillä.,. terveisin
rakaaat joulupukit. i love him

Yhteistyössä