miten tulkitsette tämän viestin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
mies:
mua vain aina pelottaa että ei mene hyvin?

minä: mikä ei mene hyvin?

mies:
no siis meillä.. äh unohda

meillä siis pitkä parisuhde takana ja tuollaisen viestin sain kun mies on iltaa viettämässä!!! en oikein tiedä miten tuota nyt tulkita!

Muuten ois voinut olla pelkoa raskauden kulusta, mutta toi "meillä" jälkimmäisessä viestissä kyllä vie ton tulkinnan metsään..

Miten teillä sun mielestä menee?

huh, mä oon niin vainoharhainen, että mulla alkais mielikuvitus laukkaa tossa vaiheessa niin pahasti. Alkaisin pohtii et onks mies nyt tyytymätön ja onko se tavannut jonkun joka miellyttää mua enemmän ja sit miettii et oonko sittenkin se oikee valinta ja ties mitä :(

meillä menee aika normaalisti. en oikein osaa sanoa miten menee.. joskus olen miettinyt että eikai kovinkaan hyvin. elämme vain ja olemme ilman mitään sen kummempaa ja joskus taas mietin että ollaan kovinkin onnellissia.

Enemmän yhteistä aikaa kahdestaan... jos vaan mahdollista.....? Tätä kaipaa moni parisuhde perheissä, joissa on pieniä lapsia. Parisuhteesta pitää yhdessä tehdä sellainen, että siinä on kummankin hyvä olla.. Ja muista että huomisaamu ole välttämättä hyvä aika puhua parisuhteesta, jos mies on ollut iltaa viettämässä sikäli mikäli alkoholia nauttii. Eli ei muuta kuin kissa pöydälle sitten kun on hyvä hetki.

Kysy mieheltä "Oletko onneton?" Jos ei siihen kummempia ala kierrellä vaan kieltää, kysy seuraavaksi "Ajatteletko, että minä olisin onneton?" Jos vastaa vaikka, että "No joskus tulee mieleen" niin vastaa siihen sitten tunteidesi mukaisesti omat ajatuksesi..

Jos alkaa mennä liian pitkäksi viestittelyksi niin kerro, että on hyvä, että otti puheeksi ja jatketaan asiasta huomenna vaikka vielä hetken verran, mikäli siltä tuntuu.

Mä varmaan laittaisin, että tuntuu, että sua vaivaa nyt jokin ja haluisin, että kerrot mulle jos sulla ei ole hyvä olla tai olet onneton. Haluan, että voidaan puhua kaikista asioista ja selvitetään kaikki ongelmat. Ja tekis varmaan mieli vihjasta et jos/vaikka tuntuiskin et kaikki ei oo ihan ok, niin ei kannata tehdä mitään mitä mahdollisesti katuisi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä varmaan laittaisin, että tuntuu, että sua vaivaa nyt jokin ja haluisin, että kerrot mulle jos sulla ei ole hyvä olla tai olet onneton. Haluan, että voidaan puhua kaikista asioista ja selvitetään kaikki ongelmat. Ja tekis varmaan mieli vihjasta et jos/vaikka tuntuiskin et kaikki ei oo ihan ok, niin ei kannata tehdä mitään mitä mahdollisesti katuisi...

Emme me miehet edes tajua noin pitkiä lauseita.

Yhteistyössä