Kysymys treffeistä, miehistä.. äh?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
Mies kysyi minulta, että mitä teen huomenna ja perjantaina aamupäivällä? (olen vapaalla molemmat) Vastasin, että eipä ole suunnitelmia vielä. Mies sitten ehdotti yhtä juttua perjantaille, mikä sitten meistä riippumatta peruuntui.

Nyt tähän ongelmaan. Peruuntuiko meidän näkemisemmekin sitten saman tien tämän jutun myötä? Tapahtuma olisi ollut siis perjantaina ja mies kysyi molempia päiviä, joten ajattelisin, että kyllä silti näemme, mutta en minä perkule sentään nyt tiedä.

Pitkä avioliitto takana, treffailusta olen ihan pihalla kuin teini konsanaan. Ja kyllä, kysyn mieheltä vielä, jos ei mitään kuulu, mutta miten te tämän tulkitsette??!

Ei tossa mielestäni ole mitään tulkitsemista. Asia selviää vaan kysymällä. Eikä se treffailu ole juurikaan mihinkään muuttunut. Ainakin omassa piirissä ihan sama meininki kuin joskus lähemmäs 20v. sitten. Siis tietty onhan noita tullut uusia tapoja tavata ihmisiä (netti,sinkkutapahtumat tms.), mut siis muuten sama meininki.

Kun mä en nyt pääse kysymään vielä ja haluan tätä pähkäillä. Jos tapaamisesta sovitaan ja keksitään joku meno, joka peruuntuu, niin mielestäni silloin tavataan kuitenkin ja keksitään jotain muuta tekemistä. Näin minä ajattelen, mutta kun en yhtään tietä mitä miehen päässä liikkuu :) Mulle treffailu ylipäänsä on aika vierasta :)

[QUOTE="aapee";29870282]Kun mä en nyt pääse kysymään vielä ja haluan tätä pähkäillä. Jos tapaamisesta sovitaan ja keksitään joku meno, joka peruuntuu, niin mielestäni silloin tavataan kuitenkin ja keksitään jotain muuta tekemistä. Näin minä ajattelen, mutta kun en yhtään tietä mitä miehen päässä liikkuu :) Mulle treffailu ylipäänsä on aika vierasta :)[/QUOTE]

Näin se munkin mielestä menee. Jos mies on susta kiinnostunut, niin tuskinpa toi tapahtuman peruuntuminen näkemistä estää. :)

Jos kerran kyse on treffeistä, niin sitten tapaatte jonkin muun kuin peruuntuneen jutun yhteydessä. Jos taas se meno on pääasia, niin sitten ehkä voi tapaaminen peruuntua. Mutta kuka näitä tietää?

Kuka näitä tietää tosiaan.. Luulisin, ettei se tapaaminen ollut pointti, kun halusi nähdä jo edellisenä iltanakin, mutta en tosiaan teidä. Jos ei haluakaan nähdä, niin sitten niin. Tuntuu vähän vaikealta tyypiltä ehkä muutenkin.. mutta niiiiiiiiiin kivalta samalla, huoh :)

Yhteistyössä