Miten tulitte raskaaks?

  • Viestiketjun aloittaja taizi
  • Ensimmäinen viesti
taizi
Oliko vahinko vai suunniteltu.Kertokaa samalla ikänne, mitä teitte ennen lasta, kuinka kauan miehen kanssa yhessä, jos sellasta...Ja kertokaa muutaki mitä mieleen tulee.. :hug:
 
olimme miehen kaa yhdessä 3kk ennen raskautta, oli vahinko mut kyl me heti päätettiin et me pidetään se :heart: ja sit pari viikkoa sen jälkeen mies kosi :) ja 6kk siitä ku tavattiin mentiin naimisiin :heart:
eli aika nopeasti meni ;)

ja mä täytän kohta 20, ja mieheni täyttää syksyllä 28

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 19:01 taizi kirjoitti:
Oliko vahinko vai suunniteltu.Kertokaa samalla ikänne, mitä teitte ennen lasta, kuinka kauan miehen kanssa yhessä, jos sellasta...Ja kertokaa muutaki mitä mieleen tulee.. :hug:
Suunniteltu vahinko :heart:
Myö kerittiin olla kans vaa 3kk yhes kun pieni sai alkunsa... =)
Ihan tarkoituksella jätettiin ehkäisy niinkin aikasin pois. Ollaan tunnettu ihan muksuista asti (melkein naapureita) joten tiiettiin kyl millanen toinen on, jne.. Olin 19 ku aloin oottaan (20 ku minimies synty) ja mies 23. Nyt meillä jo toinenkin vaava ja lisää haapaillaan :heart: :heart:
Miul jäi jatko opinnot kesken ja miehellä on ollu vaki paikka jo usiamman vuoden...
 
AITI -86
oltii miehen kaa 1kk kun rupesimme tekee lasta.. kesti 3kk ennen kuin tarppasi. nyt olemme olleet koht 2v yhdessa ja toista yritellaan. niin raskaaksi tulin 18v ja kun lapsemme syntyi niin olin 19v ja mieheni minua vuoden vanhempi
 
mä tulin raskaaksi heti ekoilla treffeillä,tosin oltiin tunnettu toisemme jo muutama vuos ja hengailtu yhes....mut sitku alettiin olee yhes niin het tulin raskaax ja tiedettiin kyllä et niinkin voi käydä koska ei käytetty ehkäsyä =) no tossahan toi ihana pikkumies nyt tuhisee ja edelleen yhes ollaan miehen kans.mä oon 17 mies 25 ja hyvin meil menee! :heart: naimisiin olis tarkotus kesällä :heart:
 
MIEHEN KANS OLTIIN SEURUSTELU 2KK KUN TULIN VAHINGOSSA RASKAAKSI MUT OLTIIN KYLLÄ TUNNETTU JO TOISEMME PITEMMÄN AIKAA..MIES EI HYVÄKSYNYT PÄÄTÖSTÄNI PITÄÄ LAPSI JA MEILLÄ MENI POIKKI.MIES OLI KUITENKIN TUKENANI RASKAUSAJAN VAIKKEI SYNNYTYKSEEN TULLUTKAAN.MIES EI TULLUT RISTIÄISIIN YM TULI KATSOMAAN LASTAAN VASTA 4KK JÄLKEEN SYNNYTYKSEN JA SITTEN ALOIMME SEURUSTELEEN TAAS..SITTEN TAAS EROTTIIN JA PALATTIIN JA EROTTIIN...NYT TYTTÖMME 1V6KK JA OLEN YKSIN JA ONNELLISEMPI KUIN KOSKAAN KUN PÄÄSIN YLI MIEHESTÄNI..HÄN KÄY KYLLÄ TYTTÖÄ KATSOMASSA USEIN JA MAKSAA ELARIT JA AUTTAA MUUTENKIN..OLIN 19 KUN TULIN RASKAAX JA MIES 27 JA KAX LASTA EDELLISESTÄ LIITOSTA..KERKISIN JUST VALMISTUUN ENNEN LAPSEN SYNTYMÄÄ MUTTA TÖISSÄ EN KERENNYT OLEMAAN..NYT OLEN TYÖT SITTENALOITTANUT JA HYVIN MENEE..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 19:01 taizi kirjoitti:
Oliko vahinko vai suunniteltu.Kertokaa samalla ikänne, mitä teitte ennen lasta, kuinka kauan miehen kanssa yhessä, jos sellasta...Ja kertokaa muutaki mitä mieleen tulee.. :hug:
ihana vahinko :heart: :heart: 18 oon ja olin lähihoitajaks opiskelemassa ennen raskautta, mutta lopetin koulun jo ennen ku raskaaks tulin. ei olla lapsen isän kanssa yhessä(ei olla koskaan oltukaa)mutta lapsen isä käy säännöllisesti poikaa tapaamassa ja meillä muutenkin todella hyvät välit lapsen isän kanssa..että sellaista, muuta ei sitten mieleen tulekaan =)
 
effemia harmeil
Oltiin oltu yhdessä 2 vuotta, ja juuri muutettu yhteen asumaan, neiti sai alkunsa ihan tietoisesti vaikkain varsin pian ja nyt toista ootellaan, omassa kodissa asutaan ja häitä vietetäöän elokuussa, nyt yhteistä taivalta takana 4 vuotta :heart:
 
tintzu
ollaan oltu nyt neljä vuotta yhdessä kun tulin suunnitellusti raskaaksi, eli erittäin tervetullut vauva meille. Nyt raskaus vasta alussa, mutta kovalla innolla jo odotetaan pienokaista! :heart: yhdessä ollaan asusteltu yli vuosi... ja niin, olen 19-v. ja mieheni 23-v. =)
 
Oltiin seurusteltu miehen kanssa joku 4 kuukautta muistaakseni ku tulin raskaaksi. Tietoisesti, mutta vahingossa kuitenkin :p Olin 16 tullessani raskaaksi ja mies oli sillon 18. Tyttö syntyi rv 29+2 lokakuussa 2005, ja nyt siis puolivuotias. Odottelen tässä 18-vuotissynttäreitä ja mies täyttää kohta 20.
 
oltiin alaasteella ku alettin mieheni kanssa oleen yhdessä.eli ollaan samanikäisiä.aloin odottamaan tyttöä(suunniteltu)15wee eli ysillä.päätimme muttaa omaan kämppään kun Rosa syntyi-02 olin silloin juuri täyttänyt 16.myöhemmin eli 18 wee saimme Roopen ja uutena vuotena 2004 mieheni kosi minua.ja elokuussa vietettiin unelma häitä.samaan aikaan kesällä ostimme rivitalon pätkän ja laitoimme kaikki uusiksi koko asunnossa.hyvin on kaikki menny,ei olis uskonu 12wee:nä et asiat ovat näin hyvin..nyt siis olen kohta 20 ja mieheni täytti 20 tammikuussa.nämä lapset ovat saman miehen jonka kanssa olen nyt naimisissa :heart: ja jos joku nyt sanoo etten oo saanu elää nuoruuttani ja päässy rällästämään niin kyllä tämä kaikki on mahtunu elämääni ku satuin oleen melkoinen hulivili yläasteella.rauhotuin kun aloin odottamaan pikku-prinsessaa :heart:nyt olen rauhallinen kotiäiti ja rakastan elämääni nyt..
 
Wilma88
Niin seksiä harrastamalla, ja lapsi haaveena..Ja toinen tyllerökin "tehtiin"(huono sanavalinta, tiedän.) tarkoituksella.. Olin 16 esikoista odottaessani ja tällä hetkellä miltei 18 =) kuopus kohta 2kk..Naimisissa ollaan oltu ukkosen kanssa jo 1 viikko :D
 
raskaus oli odotettavissa oleva yllätys ei mikään vahinko koska mun mielestä lapsi ei ole vahinko jos ei ole käyttänyt ehkäisyä...olin reilu 18 kun lapsi synty oltiin oltu 2-3 vuotta yhdessä oltiin juuri saatu SUURI riita päätökseen ja jatkamassa elämää yhdessä joskaan se ei ollu ainoa vaihtoehto ero oli monesti lähellä asuttin yhdessä ja vietettiin aika kosteaa elämää... mies ei miettinyt hetkeäkään että tehtäisi abortti minä mietin sitä koska en ollu varma olisiko minusta tähän ja toimisko suhde haluanko olla miehen kans loppuelämän mut päädyin lapseen enkä ole katunut suhteesta en tiedä kestääkö loppuelämän (tuskin) mut katsotaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 19:01 taizi kirjoitti:
Oliko vahinko vai suunniteltu.Kertokaa samalla ikänne, mitä teitte ennen lasta, kuinka kauan miehen kanssa yhessä, jos sellasta...Ja kertokaa muutaki mitä mieleen tulee.. :hug:
Suunniteltu vahinko täälläkin..
Olimme kyllä puhuneet vauvasta..ym..Mut ei ollut silti vielä tarkotuksena toteuttaa puheita..Mä olin silloin 18v ja Mies 20v...Ennen ensimmäistä raskautta oltiin 11kk yhdessä..Tosi hyvin menee ja Juhannushäitä olisi tarkoitus tanssia..=) Meillä nyt 1½kk kaksoset ja kohta 3v tyttö..
 

Yhteistyössä