?
.......
Vieras
Äitini soitti minulle äsken ja ilmoitti ettei tule osallistumaan esikoiseni risiäisiin jotka kuukauden päästä olisi tarkoitus järjestää. Syynä on huonot välit tätiini joka on myösjuhliin kutsuttu. Ei kuulemma kestä enää yhtään olla edes samassa tilassa hänen kanssaan. Minulle olisi todella tärkeää että äitini tulisi paikalle, en olisi edes kutsunut tätiäni jos olisin tiennyt etteivät siedä toisiaan. Kyllä he ennen ovat juttuun tulleet.. Yritin kysyä moneen kertaan riidan syytä ja sain vastaukseksi jotain epämääräistä että "tätisi levitti minusta jotain perättömiä juoruja". Ei kuulemma halua edes puhua koko asiasta. Mietin että peruukohan äitinikin puolelta kutsutut vieraat tulemisensa kun ei kerta äitinikään ole paikalle tulossa... Todella kiva yllätys. Toisaalta saattaa olla että tilanne muuttuu vielämonta kertaa ennen ristiäisiä sillä äitini on suht nopea noissa käänteissään. En voi enää käydä perumaan tätini tuloa juhliin; olenhan hänet jo kutsunut eikä minulle riitä syyksi se että äitini kiukuttelee ja jättää tulematta jos tätini tulee. Tuntuu niin epäreilulta joutua tälläiseen välikäteen. Yritin saada äitiäni vielä miettimään mutten usko että siitä oli mitään apua... Harmittaa. Nainen olen minäkin mutta tässä vaiheessa voin todeta että on se jumalauta kumma kun pitää akkojen tapella kaikenmaailman turhista asioista. Äitini tuntuu haluavan olla draamakuningatar joka hiton juhlien aikaan.