Miten toimitte, kun haette baarista (ym.) vain seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panoa Kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Panoa Kaipaava

Vieras
Olen kyllästynyt tähän puutteessa kieriskelyyn, eikä runkkaaminen nyt vaan korvaa miestä.

Koskaan en ole baarista tai muualta seksiä hakenut/saanut, sillä olen ollut vain lapseni isän kanssa ja hän oikeastaan on myös ainut mieskokemukseni rakkaudenkin saralla. Olen vielä nuorikin (21 v.), etten ole ehkä siksikään "ehtinyt"..
Eikä ole aiemmin juurikaan kiinnostanut, olen enemmän "parisuhde-ihmisiä", ja olen kokenut että tarvitsen seksiin myöskin rakkautta.
Lisäksi olen vähän ujohko ja mulla on aika kehno itseluottamus, mutta tiedostan olevani ihan nätti ja hyvä kroppainen että munaa varmasti saisinkin. Mutta en vaan tiedä miten se potenttiaaliselle panokaverille ilmaistaan kun en ole aiemmin sitä tehnyt..

Nyt mä en enään jaksa tätä puutetta, vaan kaipaan aitoa ja rajua rynkytystä.
Miten "baarissa toimitaan", kun halutaan vain ja pelkkää panoa? En kait mä nyt millekkään miehelle voi sanoa suoraan päin naamaa, että "hei, minä en sitten halua suhdetta, haluan vaan munaa."?? En koe luonnolliseksi itselleni mennä kiehnäämään jonkun miehen syliin, enkä tiedä että osaanko oikein flirttaillakkaan.. :(
Mitä mä teen siis siellä baarissa tai lähenekö vaan jatkoille jonku miehen luo?EI kai sitä tarvi jotennki mainosttaaa? Miten on ollut onko ollut vaikeaa "antaa miesten ymmärtää" viim. aamulla, että tässä oltiinkin vain munajahdissa? Mitä jos mies onki kauhea perässä roikkuja ja alkaa kinuamaan tapaamista, oletteko kohdanneet sellaisia koskaan yhden yön juttu -reissuillanne?

Neuvokaa vähän, jotakin,, asiasta tietävät saa antaa vinkkejä ja mitä tahansa? :)
Tiedän ettei minkään hullun mukaan kantsii lähtä ja eihän sitä päälle päin voi tietää, millainen kukakin on, -mutta mulle saa vapaasti kertoa myös niitä "muista varoa tätä" -juttuja, MUTTA EI ;
"olet huora"
"Kaikki miehet raiskaa" ym. paskaa. Ehkäisyä käytän tottakai (siis en suostu ilman kondoomia).

Silloin kun itse elin "tuota kautta", menin vain baariin ja olin. Aina sai seuraa, kun oli yksin. Tosin ei välttämättä kovin fiksua seuraa aina....... Semmoisista illoista palasi sitten vaan yksin kotiin.

Joskus oli fiksuja tyyppejä, mutta yleensä ne kyllä oli varattuja. Ei se minua sillon haitannut. (Alkoi kyllä haitata paljonkin sitten myöhemmin. Ajoin miehet vaimojensa luokse, äsrsytti moiset petturit)

Minä olen aika moraalinen ihminen, mutta silti sillon aikanaan hain ihan vaan panoja. Ei niitä paljoa kertynyt, mutta silti hain vain sitä.

Mutta joo niitä vinkkejä..... joku mukava mies, mukavaa jutustelua ja siitähän se etenee. Ikävä kyllä niin kamalan usein ne on niitä varattuja. Sori, taidan sittenkin olla enemmän ilonpilaaja ku joku vinkin antaja.:D

Vaikka toisaalta, mitä sitten, jos on varattu. Mitäpä nainen on ottanut itselleen niin petollisen miehen.

Kuulepas tyttönen! Ensinnäkin, nyt ryhdistäydyt ja katsot peiliin! Selkä suoraksi ja katso miten kaunis olet! Mutta sitten se rohkeus... nyt vaan rohkaiset itsesi. Laitat itsesi seksikkääksi ja menet johonkin yökerhoon ja katselet ympärilles. Tanssit vaikka vähän, pidät silmät auki jos siellä olis joku miellyttävän oloinen tyyppi. Sitten menet vaan heittämään jotain sille. Menet rohkeasti juttelemaan, ja jos teillä on ollut silmäpeliä jo, niin sehän on helppoa.
Kysy siltä vaikka ihan että "Mites sun ilta on mennyt?" Sanot suoraan että tulit yksin ja tekis mieli seuraa. Eiköhän se ole jo selkeä vihje. Sit vaan tanssitte, juttelette, juotte, mitä nyt yleensä tykkäät tehdä... Ja jos sun luo voi tulla, voit kysyä että haluaisko se tulla "jatkoille" sun luo!

Ihan rennosti vaan, kyl sä huomaat jos se toinen on kiinnostunut, jos ei, niin siirryt seuraavaan!

Onko kenenkään kohdalle sattunut sellaista ns. _"roikkujaa", joka ei tahdo ymmärtäää jättää paneskelun jälkeen rauhaan?

Soittelee, txt ja pahimmillaan tulee vielä oven taaksekkin?

Katsot miehiä silmiin ohi kulkiessa, kyllä ne siitä tietää naiset jotka haluavat seksiä. Itse huomasin, että varattuna en kiinnitänyt huomiota muihin niin en saanutkaan huomiota. Sinkkuna katselin tarkasti ympärilleni ja aina mielenkiintoista miestä muutaman sekunnin suoraan silmiin. Sieltähän ne tulikin juttelee heti.

etit netistä, niin voit etukäteen vähän tutustua ja huomata, onko joku järkevä ja symppis. Itse juuri c-date.fi ssä profiili ja olen löytänyt (osa varattuja) seuraa, eikä kukaan niistä ole vielä jääny roikkumaan tai ovelle kopuutelemaan. Kannattaa kans näyttää valokuvat puolin ja toisin etukäteen ja vaikka tavata ensin kerran vain kahville tms jos kerta ujokin olet

Kuule, sun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Menet vaan sinne baariin ja olet. Teet löydön, jos luoksesi tulee juttelemaan mies joka EI halua kanssasi sinä iltana harrastaa seksiä.

Helpointa on mennä k-18 baariin (nuoria, innokkaita seksinhimoisia miehiä täynnä), käyt ostamassa juoman ja suuntaat tanssilattialle. Pyöritä peppua ja hymyile. Pian huomaatkin jätkälauman joka on saartanut sinut, valitse heistä mieleisin. Ota mies lähellesi ja tanssikaa ihan lähekkäin. Nyt voitte jo suudella ja voit tunnustella miehen vartaloa. Jos mies osaa suudella ja on muutenkin mieleesi, voit jatkaa tutustumista tai kertoa hänelle, että haluaisit jo lähteä. Tässä vaiheessa pelimies ymmärtää kysyä lähtisittekö yhtämatkaa.

Mä toimin aikoinani näin: mies tuli baariin ja mun jalat vaan vei baaritiskille sen viereen.Totesin rehelliseen tyyliini että sä olet baarin komein mies,mennäänkö meille.Mies naurahti ja sanoi että saanko mä juoda tän tuopin ensin minkä ehdin jo tilaamaan.
Sen tuopin jälkeen lähdettiin.Peli oli selvä,naidaan kun törmäillään.
On törmätty aika moneen otteeseen vuosien varrella vaan nyt elän parisuhteessa niin ei enää törmäillä.

Katsot miehiä silmiin ohi kulkiessa, kyllä ne siitä tietää naiset jotka haluavat seksiä. Itse huomasin, että varattuna en kiinnitänyt huomiota muihin niin en saanutkaan huomiota. Sinkkuna katselin tarkasti ympärilleni ja aina mielenkiintoista miestä muutaman sekunnin suoraan silmiin. Sieltähän ne tulikin juttelee heti.

Miehellä muuten tää menee usein päinvastoin. Kun olin sinkku ja etsin seuraa (panoseuraa mutta joskus muutakin) tulokset oli aika nollissa. Kun rupesin seurustelemaan, alkoi itsensä naisia tulla juttelemaan jne... Ihan uskomatonta.

Menin baariin, juttelin tuttujen tai tuntemattomien kanssa, tanssin, pidin hauskaa ja muistin hymyillä jokaiselle (ei niitä kyllä useaa per ilta löytynyt)nvarteenotettavan oloiselle. Ennen pitkää päädyttiin juttusille ja siitä sit lähdettiin jonnekin. Joskus vessaan kun kummallakin oli kiire, joskus hotellille (kun olin vieraassa kaupungissa) tai sen luo tai mun luo.

Joskus toki kaverien kanssa pulina vei voiton tai lähdettiinkin jatkoille tai saunomaan tai mökille tai herraties minne kaveriporukalla ja panohaaveet unohtuivat.

Ekaa kertaa yksin baarissa tuntemattoman naisen kanssa höpöteltiin turhia ja seuraavana aamuna heräsin hänen luotaan. Pelkkä keskustelun aloittaminen menee pitkälle

Yhteistyössä