Miten sanon loukkaamatta, että tahdon vain seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Tapasin tässä vasta erään kaverini sukulaismiehen, joka kiinnostaa minua suuresti, siis noin koeajomielessä. En osaa kuvitella välillemme mitään hirveän romanttista, vaan suoraan sanottuna tahdon ainakin tällä hetkellä häneltä vain "sitä yhtä".
Emme ole vielä edenneet niin pitkälle (emme ole vielä tavanneet kahden), mutta kun olimme yhteyksissä tein selväksi, etten tahdo ystäväni tietävän tästä, johon mies vastasi, että onkin hyvä pitää matalaa profiilia "näin aluksi". Mietin tätä ehkä nyt ihan turhaan, mutta pelkään, että hän tahtoo jotakin enemmän kuin pelkkää seksiä.

Miten voin loukkaamatta sanoa, että en tahdo suhdetta?

(Varmaan tässä käy vielä niin, että minä takerrun häneen, eikä hän oikeasti tahdokaan muuta kuin sitä yhtä ;D )

Voin kuvitella, että jos miehillä on tälläsiä ongelmia, he vaan lopettavat yhteydenpidon, mutta en voi tehdä niin, koska mitä todennäköisimmin näemme toisiamme edelleen ystäväni luona, ja tahtoisin pysyä jonkinlaisissa väleissä.

No mitä jos kuitenkin sanoisit aika suoraan, niin ei tule sitten väärinkäsityksiä.
Ja toden totta, varohan tuota mitä jo itsekin ennustelit että ihastutkit ja sitten mies haluaa vain seksiä. Se on miehillä kaiketi yleisempää kuin naisilla. Itse en voi puhua kuin omasta puolestani mutta olen aina jotenkin ihastunut tosi nopeasti, vaikken olisi saanut edes seksiä :-)

Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista, ystäväiset :)

Jonkun mielestä tällänen ongelma onkin varmaan ihan paskaa, mutta jokaisella on omat ongelmansa. Olen kyllä miettinyt, että miten hitossa minulla voi olla tällainen ongelma. En todellakaan tahtoisi, että kyseisen miehen sukulaiset (tai omanikaan) saisivat tietää tästä, koska voin kuvitella, että minä saisin tästä paheksuvia katseita osakseni. En koe olevani sitoutumiskammoinen, mutta en vaan (ehkä) tahdo sitoutua tähän mieheen.
No, pitää katsoa, miten juttu etenee ;)

No joo, ymnmärrän sun ongelmasi mut saanko ihan pikkusen nauraa tätä: "suoraan sanottuna tahdon ainakin tällä hetkellä häneltä vain "sitä yhtä". "

Aika suoraan sanoit lainausmerkeillä sitä yhtä. Ihan reippaasti vaan SEKSIÄ! Bylsiä, naida, panna kun panettaa..

:D

No, oikeesti mulla on vähän samankaltaista asiaa oman miehen kanssa. Se haluaa aina vehdata kaikenmailman esileikit, suuseksit,käpälöinnit, hipelöinnit ja seksilelutkin joskus... Mä haluaisin vaan naida. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ........:
No joo, ymnmärrän sun ongelmasi mut saanko ihan pikkusen nauraa tätä: "suoraan sanottuna tahdon ainakin tällä hetkellä häneltä vain "sitä yhtä". "

Aika suoraan sanoit lainausmerkeillä sitä yhtä. Ihan reippaasti vaan SEKSIÄ! Bylsiä, naida, panna kun panettaa..

:D

No, oikeesti mulla on vähän samankaltaista asiaa oman miehen kanssa. Se haluaa aina vehdata kaikenmailman esileikit, suuseksit,käpälöinnit, hipelöinnit ja seksilelutkin joskus... Mä haluaisin vaan naida. :D

No hyvä on.
En tahdo mitään kynttiläillallisia (jessus, onko tylsempiä sanoja kun parisuhde ja kynttiläillallinen!), tahdon vaan bylsiä!!

Eipä ole juuri tuollaista tarvinnut selittää, mutta miesten kanssa muuten paljon kommunikoivana, sanoisin, että sano se suoraan ja selkeästi. Suurin osa miehistä ei pahemmin harrasta tai aina edes ymmärrä kauniisti ja kierrellen sanottuja asioita. Eli suoraan ja asiallisesti, ei tule väärinymmärryksiä. Sitä paitsi käsittääkseni aika monesta miehestä on haluttavaa, kun nainen ilmaisee haluavansa seksiä.

Yhteistyössä