miten toimisit..pettämisestä kysymys!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pena

Vieras
tutullani on ollut suhde perheellisen miehen kanssa useita vuosia.
Tunnen hyvin myös tuon perheen, äidin kanssa en tekemisissä ole kovin usein kuitenkaan.
Mies ei käy perheensä kanssa lomilla vedoten työkiireihinsä sekä rahan puutteeseen. Kuitenkin viettää lomia ulkomailla rakastajattarensa kanssa, vaimolle nämä selitetään "työmatkoina`"
Vaimo joutuu laskemaan rahansa tarkkaan ja mies lahjoittaa toiselle naiselleen koruja ym..

Mies selittää tälle toiselle naiselleen että vaimo ei kiinnosta koska on lihonut ja huolimattoman näköinen, usein pahantuulinen ja koti hoitamaton. Muttei kuitenkaan jätä vaimoaan koska ei halua lapsilleen avioerotaustaa taakaksi. Toinen nainen on kaunis ja hyvinhoidettu yh.

Vaimon kannalta tilanne on kamala, mies on aina poissa "työmatkoillaan" tai tekee pitkää päivää töissä . vaimo on taiteilee pienten lasten ja oman työnsä välillä.

galluppia siis, paljastaisitko suhteen vaimolle ? ja jos niin miten?

en tekisi mitään. se on heidän välinen asia. vaimokin on aika sinisilmäinen jos tuollaista ei tajua.
aikaa myöten suhde tulee tavalla tai toisella ilmi.

Paljastaisin. On VÄÄRIN ettei vaimo tiedä mitään ja kärsii rahallisesti toisen takia. On VÄÄRIN että vaimo on tautiriskissä. JNE...
Esim kirjoita monisivuinen kirje jossa tietoa niin paljon ettei voi luulla höpöjutuksi.

Mutta en halua että vaimo tai toinen nainen saavat tietää että olen asiasta kertonut..
todisteita olisi vaikka kuinka, mut kun tunnen kaikki kolme osapuolta hyvin, en halua välejä poikki...

Ei varmaan jaksa vaimo itsestään huolehtia tai kodistaan jos mies on aina liesussa ja yksin pitää kaikesta selvitä.
Olis parempi että vaimo saisi tietää ja vois valita haluaako jatkaa elämäänsä tuommosen miehen kanssa?

Vaikkei asia millään muotoo minulle kuuluisi, niin kyllä mä sille vaimolle kertoisin. Menisin käymään ja sanoisin asiat ihan suoraan niinkuin ne on. Vaikka yleensähhän se on että kaikki muut ympärillä on tienny pettämisistä pitemmän aikaan, mutta kukaan ei vaan viitti kertoo sille petetylle ja mun mielestä se ei oo oikeen.

En itse pystyisi tuollaista tietoa pitämään sisälläni, ihan oksettaa kun lukee.. Tuollaiset sikamiehet/ naiset pitäis opettaa tavoille. Lähetä vaikka nimetön kirje tms. Näin säilytät suhteet etkä joudu välikäteen. Oletko ainut joka tietää? Sillon tietty vähän hankalaa.. Mistä sait tietää suhteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja tee oikein:
pelkuri olet jo et kerro. en mä tollaisten pettureiden ystävä haluaisi ollakaan!

kaikki muut varmaan tietää ympärillä.
paitsi vaimo, joka ei koskaan käy missään on vaan lasten kanssa kotona ja töissään. lasten harrastuksissa käy kerran viikossa vain.
en tajua miksei kukaan oo paljastanut mitään.

Onpas hankala tilanne.
Kyllä vaimon kuuluisi saada tietää. Ukko on tosi paskamainen tapaus.

Mutta mitenhän se kertominen sujuisi parhaiten... Viestinviejä kun usein ammutaan.
Tuo että tunnet työn kautta oikeastaan pahentaa sun omaa tilannettasi kertomista ajatellen, koska vaikuttaa sitten duunissakin.

En kyllä tiedä, miten itse ratkaisisin tilanteen...

Yhteistyössä