Kenet näistä haluaisit mieheksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymitär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25639338:
Juu no tämä "Jere on yli nelikymppinen mutta näyttää todellakin 35-40-vuotiaalta.=)

ja onko vapaa?:). No ei vaiteskaan miten ihastun mieheen vaikka olis minkälainen tahansa. Minun pitää tulla juttuun sen kanssa. Sen huomaa siitä että kun yö vierähtää aamuun jutellessa. Ja kumpaakaan ei ärsytä toinen.

Jere. Ehdottomasti. Sitten kun suhteen alkuhuuma olisi ohi, katuisin syvästi etten osaa valita kumppania järjellä vaan tunteella. Veijarimaiset, hieman sovinistit miehekkäät miehet (joissa aimo annos pikkupoikaa) saavat minut rakastumaan itseensä.

[QUOTE="vieras";25639669]ja onko vapaa?:). No ei vaiteskaan miten ihastun mieheen vaikka olis minkälainen tahansa. Minun pitää tulla juttuun sen kanssa. Sen huomaa siitä että kun yö vierähtää aamuun jutellessa. Ja kumpaakaan ei ärsytä toinen.[/QUOTE]

Jere on mun jo, sori. :D

[QUOTE="vieras";25639692]Jere. Ehdottomasti. Sitten kun suhteen alkuhuuma olisi ohi, katuisin syvästi etten osaa valita kumppania järjellä vaan tunteella. Veijarimaiset, hieman sovinistit miehekkäät miehet (joissa aimo annos pikkupoikaa) saavat minut rakastumaan itseensä.[/QUOTE]

Sellainenpa nimenomaan tämä "Jere" on. :heart: Joskus kyllä aika ärsyttävä, mutta eipähän tule koskaan tylsää.:D

20.12.2013 Astui "Miika-Matti" Jeren saappaisiin ja Jere vietti 4,5v lapsen kanssa kaksistaan Joulun.

Anonyymitär vietti joulun .....:mad:

Tulen ehkä avautumaan vielä myöhemmin mutta näin aluksi haluan auttaa jatkossa muita pareja yhdessä elämisessä ja varsinkin antaa miesnäkökulman parisuhdeongelmista, kokemusta tuli tän ex,n kanssa 7v.

Aika näyttää kuinka tämä Joululahja muuttuu paremmaksi tänä vuonna, vieläkin olemme matkoilla lapseni kanssa mut kohta takaisin Suomeen ns" maanpaosta" !

A Tribute to Paul Walker - YouTube

Olen Miikan ja Karin sekoitus ripauksella Mattia ja Jereä :) En ole renttumainen vaikka olen luova, enkä ole kovin ylipainoinen/nallemainen vaikka olen lihaksikas. En ole jatkuvasti hassutteleva, lintufani, viinien erikoistuntija, insinöörimäinen tai pikkutarkka.

Yhteistyössä