K
Kumipallona pompin
Vieras
Mulla on aivan kuolettavan ihana ja seksikäs työkaveri, jonka nimi on Tomi. Siististi leikatut tummanruskeat hiukset, ihanat kasvonpiirteet, kauniit kädet, hyvin valitut vaatteet. Hän on niiiin kaunis! Lisäksi Tomi on fiksu. Hän osaa tehdä oikeasti ihan mitä vaan ja hän tietää kaikesta kaiken. Siinä miehessä yhdistyy tiedollinen ja taidollinen osaaminen sekä alttius käyttää taitojansa myös työyhteisön hyväksi. Hän ei haasta ikinä tyhmää riitaa eikä asetu ääliöiden ja pikkumaisten ihmisten puolelle kokouksissa vaan hän osaa aina luovia ja säilyttää kasvonsa hankalissakin tilanteissa. Tomin kanssa voi jutella aivan kaikesta eikä hän ikinä juoruile vain hänelle tarkoitettuja puheita eteenpäin. Tomi osaa kyllä keskustella todella taitavasti, mutta myös kuunnella ja antaa sympatiaa. Mikä ihaninta, hänen kanssansa on aivan ihanaa olla kahdestaan samassa huoneessa myös aivan hiljaa. Tiedättekö, kun sanat ovat liikaa ja hiljaisuus kertoo kaiken oleellisen. Tomi rakastaa lapsia ja on tottunut olemaan tekemisissä niiden kanssa. Enkä tajua, miten noin ihana, komeankaunis, mukava, rakastettava, taitava, älykäs, taiteellinen, rauhallinen, positiivinen, valoisa, upea mies voi olla vielä vapaalla jalalla. Ihan oikeasti! Siis mitä teen, olen aivan hullaantunut?!?
P.S. Ai niin, olen naimisissa ja mulla on kolme lasta. Vitura!
P.S. Ai niin, olen naimisissa ja mulla on kolme lasta. Vitura!