Miksi pitäisi päästää ekaluokkalainen yksin pihalle? Mulla on ainakin ihan hirveä sieppaus- ja pedofiilikammo, että ei varmaan ekaluokkalainen pihalla yksin pyöri, ellei asuta jossain tosi omassa rauhassa siihen aikaan, ettei lähistöllä liiku ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:Ei päästä ekaluokkalaista yksin pihalle, kuljettaa edelleen joka aamu ekaluokkalaista kädestä pitäen kouluun vaikka ollaan jo kohta toukokuussa. Ja siis lapsi on ihan normaali eli ei ole selitettävissä millään vammalla ym... :/
Siksi, että ne oppii olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksi pitäisi päästää ekaluokkalainen yksin pihalle? Mulla on ainakin ihan hirveä sieppaus- ja pedofiilikammo, että ei varmaan ekaluokkalainen pihalla yksin pyöri, ellei asuta jossain tosi omassa rauhassa siihen aikaan, ettei lähistöllä liiku ihmisiä
Siksi että ne ei syrjäydy täysin kaveri porukasta. Muut tuonikäiset kulkee pihasta pihaan ajaa pyörillä ympäri lähitienoota niin vaikea se on ottaa yhtä äitinsä kanssa sinne mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksi pitäisi päästää ekaluokkalainen yksin pihalle? Mulla on ainakin ihan hirveä sieppaus- ja pedofiilikammo, että ei varmaan ekaluokkalainen pihalla yksin pyöri, ellei asuta jossain tosi omassa rauhassa siihen aikaan, ettei lähistöllä liiku ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:Ei päästä ekaluokkalaista yksin pihalle, kuljettaa edelleen joka aamu ekaluokkalaista kädestä pitäen kouluun vaikka ollaan jo kohta toukokuussa. Ja siis lapsi on ihan normaali eli ei ole selitettävissä millään vammalla ym... :/
Minkä ikäisen voisit kuvitella päästäväsi yksin/kavereiden kanssa leikkimään? Namusetiäkin on moneen junaan, 13-vuotiaskin voi vielä joutua uhriksi... Aiotko saattaa lapseis kouluunkin joka ainoa aamu ja minkä ikäiseksi asti?Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksi pitäisi päästää ekaluokkalainen yksin pihalle? Mulla on ainakin ihan hirveä sieppaus- ja pedofiilikammo, että ei varmaan ekaluokkalainen pihalla yksin pyöri, ellei asuta jossain tosi omassa rauhassa siihen aikaan, ettei lähistöllä liiku ihmisiä
Kuulostaa ihan mun isille!!!Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mun mies on välillä ylisuojeleva ISÄ. Hän jos sais päättää, niin poika ei liikkuisi missään eikä menis minnekään. Itse asiassa, jos mies saisi päättää niin poika olis pehmustetussa huoneessa kypärä päässä koko ajan .
Meidänkin perheestä löytyy yksi tämmöinen mies... Kun vajaa 3-vuotias poika saa kuhmun päähänsä kaatumisen seurauksena, hänelle pitäisi kuulemma laittaa kypärä päähän. Siis ihan OIKEASTI hän oli sitä mieltä... :headwall: Kyllä minä vielä konttauskypärän ehkä ymmärrän, mutta hei... kyllä meidän poika on jo pari vuotta kävellyt.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kuulostaa ihan mun isille!!!Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mun mies on välillä ylisuojeleva ISÄ. Hän jos sais päättää, niin poika ei liikkuisi missään eikä menis minnekään. Itse asiassa, jos mies saisi päättää niin poika olis pehmustetussa huoneessa kypärä päässä koko ajan .
Varmaan 25-vuotiaaksi asti vähintäänAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Minkä ikäisen voisit kuvitella päästäväsi yksin/kavereiden kanssa leikkimään? Namusetiäkin on moneen junaan, 13-vuotiaskin voi vielä joutua uhriksi... Aiotko saattaa lapseis kouluunkin joka ainoa aamu ja minkä ikäiseksi asti?Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksi pitäisi päästää ekaluokkalainen yksin pihalle? Mulla on ainakin ihan hirveä sieppaus- ja pedofiilikammo, että ei varmaan ekaluokkalainen pihalla yksin pyöri, ellei asuta jossain tosi omassa rauhassa siihen aikaan, ettei lähistöllä liiku ihmisiä
joo,kaveri pelkää ihan hulluna koiria,kun pienenä tyttönä sitä oli tullu pihalla nuuhkimaan koiranpentu ja sen äiti oli rääkässy ihan täysiä että "Emmi se PUREE SUA!!!" sen jälkeen ei oo hirveemmin koirien lähelle menny,oli kai säikähtäny sydänjuuriaan myötenAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minun äitini on ja muutaman kerran olen joutunut muistuttamaan häntä olemaan tartuttamatta omia pelkojaan minun lapsiini. Ylisuojeleva äiti tekee lapselleen kyllä sellaisen karhunpalveluksen :/
Ei ole ylisuojeleva jos huolehtii lapsista.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksi pitäisi päästää ekaluokkalainen yksin pihalle? Mulla on ainakin ihan hirveä sieppaus- ja pedofiilikammo, että ei varmaan ekaluokkalainen pihalla yksin pyöri, ellei asuta jossain tosi omassa rauhassa siihen aikaan, ettei lähistöllä liiku ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:Ei päästä ekaluokkalaista yksin pihalle, kuljettaa edelleen joka aamu ekaluokkalaista kädestä pitäen kouluun vaikka ollaan jo kohta toukokuussa. Ja siis lapsi on ihan normaali eli ei ole selitettävissä millään vammalla ym... :/
Ekaluokkalaisen ei kuulu olla vielä diskossa!Alkuperäinen kirjoittaja catlady:On menossa diskoon ekaluokkalaisen mukana (kun opettaja niin neuvoi) ja siellä aikuinen lipunmyyjä sanoo, ettei täällä kukaan ole vanhempansa kanssa...