[QUOTE="mievaaataaas";25897472]Ja lisään vielä, hyvin uteliaille ihmisille.
Yhden koiran elättäminen on kuukaudessa n 100e luokkaa, eli yht. n. 200e
Koiramme käy näyttelyissä, yksi ilmo n. 30e
Molemmilla on kaikista kattavimmat vakuutukset n. 160e vuosi/koira yht. 320e !
+
Tietenkin lääkärit yms.
JA MULLA EI OLE VARAA? menkää jo itseenne =)[/QUOTE]
Mihin näyttelyihin pääsee noin halvalla?? yleensä ne halvimmat ilmot alkaa jostain 38e:sta..
Mä oon ostanut 2 koiristani osamaksulla, ja 2 saanut sijoitukseen.. kaikille maksan sekä henki- että ell-kuluvakuutukset, hoidatan kaikki vaivat heti kun niitä ilmenee,käytän silmätarkastuksissa kerran vuodessa(joita ei vakuutus korvaa) ja syövät hyvälaatuista ruokaa. Myöskin siis näyttelyissä käydään ihan ulkomaita myöten, mutta silti olin niin "köyhä" etten pystynyt maksamaan 1400 euroa yhdessä erässä. Nyt tosin oon säästänyt uuteen koiraan etukäteen, kun on näyttelyt jääneet vähemmälle.
Yhden koiran elättäminen on kuukaudessa n 100e luokkaa, eli yht. n. 200e
Koiramme käy näyttelyissä, yksi ilmo n. 30e
Molemmilla on kaikista kattavimmat vakuutukset n. 160e vuosi/koira yht. 320e !
+
Tietenkin lääkärit yms.
JA MULLA EI OLE VARAA? menkää jo itseenne =)[/QUOTE]
Mihin näyttelyihin pääsee noin halvalla?? yleensä ne halvimmat ilmot alkaa jostain 38e:sta..
Mä oon ostanut 2 koiristani osamaksulla, ja 2 saanut sijoitukseen.. kaikille maksan sekä henki- että ell-kuluvakuutukset, hoidatan kaikki vaivat heti kun niitä ilmenee,käytän silmätarkastuksissa kerran vuodessa(joita ei vakuutus korvaa) ja syövät hyvälaatuista ruokaa. Myöskin siis näyttelyissä käydään ihan ulkomaita myöten, mutta silti olin niin "köyhä" etten pystynyt maksamaan 1400 euroa yhdessä erässä. Nyt tosin oon säästänyt uuteen koiraan etukäteen, kun on näyttelyt jääneet vähemmälle.