?
---
Vieras
Vauva (6kk) menee ensimmäistä kertaa mummolaan yökylään, ja minä vietän mieheni kanssa sitä kuuluisaa laatuaikaa kahdestaan. Olenkin miettinyt, että miten olisi parasta toimia. Vauva on isovanhempien kanssa ollut tekemisissä useamman kerran viikossa ja ollut heidän kanssaan omassa kotonaan pieniä hetkiä, kun olen käynyt kaupassa tms. Mutta tämä yökyläily, mikä olisi teidän mielestänne paras vaihtoehto:
a) Vauva viedään mummolaan, ja vanhemmat lähtevät ennen yöunille menoa pois (näin ei etsi äitiä/isää nukkumaan mennessä).
b) Äiti ja isä nukuttavat vauvan mummolassa ja hakevat seuraavana päivänä puoliltapäivin pois (pelästyykö vauva, kun vanhemmat eivät olekaan aamulla paikalla?).
c) Mummo ja vaari hoitavat vauvaa vauvan kotona, ja äiti ja isä ovat jossakin muualla yötä.
Ja juu, olen hieman hysteerinen, mutta kun jännittää ensimmäinen yökylä.
a) Vauva viedään mummolaan, ja vanhemmat lähtevät ennen yöunille menoa pois (näin ei etsi äitiä/isää nukkumaan mennessä).
b) Äiti ja isä nukuttavat vauvan mummolassa ja hakevat seuraavana päivänä puoliltapäivin pois (pelästyykö vauva, kun vanhemmat eivät olekaan aamulla paikalla?).
c) Mummo ja vaari hoitavat vauvaa vauvan kotona, ja äiti ja isä ovat jossakin muualla yötä.
Ja juu, olen hieman hysteerinen, mutta kun jännittää ensimmäinen yökylä.