miten toi tyttö osaakin olla niin ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Menin sohvalle sen viereen peiton alle ja laitoin silmät kiinni.
Tyttö nous istumaan ja sanoi että "luen" äiti sinulle kirjaa, pistä silmät kiinni. Silitti minun hiuksia ja antoi pusun otsalle :heart: Pari kertaa aukaisin silmät ja tyttö siihen aina että, äiti laita silmät kiinni, olisitko kiltti =)

Sit rupes vaan naurattaa ku oli niin suloinen ja tyttö siihen että hassu äiti, höppänä :heart: :heart:

Ihana :heart:
Mä kävin nukuttaa Wimpun, se kans ennen nukahtamista laitteli mulle kunnolla peittoä päälle... Oli hetken hiljaa ja rupes laulaa "jänis istui maasta, jänis istui maasta..." :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ihana :heart:
Mä kävin nukuttaa Wimpun, se kans ennen nukahtamista laitteli mulle kunnolla peittoä päälle... Oli hetken hiljaa ja rupes laulaa "jänis istui maasta, jänis istui maasta..." :laugh:

:laugh: :laugh: miks Janna ei osaa laulaa vaikka se musiikkia kuuntelee :/
mut ihana wimpu :heart:

Tosi suloista! Itselläni pieni tyttö vasta, mutta kun tulee hoidosta ja huutaa ilahtuneena "Äiti!" ja tulee halaamaan - olen onneni kukkuloilla. Monta kertaa tuntuu että elämässä ei voi olla mitään parempaa kuin hetket oman lapsen kanssa.

Meillä kans tyttö sanoi, eilen "mene äiti sohvalle pötköttämään." Haki sitten huoneestaan harjan ja peilin. Peilin antoi minulle ja alkoi harjaamaan hiuksiani. Samalla luki minulle kirjaa. Ja vähän väliä minun piti valita minkä kirjan haluan kuulla. =)

Yhteistyössä