Miten tiukka rahatilanne sinulla pitäisi olla, että voisit kuvitella myyväsi itseäsi ja mihin hintaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mua ei oikeastaan kiinnosta jos vaikka sä alkaisit myymään itseäsi. tai vaikka naapurin täti. tai ihan kuka tahansa muu kun minä. Itse kokisin itseni myymisen niin alistavana ja hävettävänä asiana (muut tehköön edelleen mitä tekevät ja nähkööt asian miten näkevät) etten haluaisi itseäni siihen laittaa. Mä olisin mielumin rikollinen kun alentaisin itseni panoreiäksi panoreikien sarjassa.
Onko kassaneitikin vain kassaneiti muidnen sarjassa? Muuttaako se hänen luonnettaan? Viekö se häneltä minuuden, jos hän palvelee maksavia asiakkaita? Jos yksinäinen mies tykkää maksaa hierojalle kun saa sitä kautta läheisyytta, niin muuttaako se hierojan elämää jotenkin, tuleeko hänestä "käsipari muiden käsiparien sarjassa"...?

Ja mä kyllä olen sillätapaa outo, että mieluummin ansaitsisin rahani työllä kuin varastamalla muilta.
 
[QUOTE="vieras";23443631]Oletko koskaan lähtenyt baarista kenenkään miehen mukaan?[/QUOTE]

No haloo, vapaaehtoisesti olen lähtenyt ja olen HALUNNUT seksiä. Vähän eri asia kun mennä myymään itseään sille kuka nyt persettä haluaisikaan ostaa.
Varmaan olisi eri asia jos olisi vaan niin vetävä mimmi että saisi itse valita asiakkaansa, mun kohdallani tuskin niin kävisi vaan joutuisin myymään kaikenmaailman hikisille ja niljaisille äijille (edelleen mulle on ihan sama mitä muut tekee tai on tekemättä).
 
Onko kassaneitikin vain kassaneiti muidnen sarjassa? Muuttaako se hänen luonnettaan? Viekö se häneltä minuuden, jos hän palvelee maksavia asiakkaita? Jos yksinäinen mies tykkää maksaa hierojalle kun saa sitä kautta läheisyytta, niin muuttaako se hierojan elämää jotenkin, tuleeko hänestä "käsipari muiden käsiparien sarjassa"...?

Ja mä kyllä olen sillätapaa outo, että mieluummin ansaitsisin rahani työllä kuin varastamalla muilta.
Edelleen, tehköön jokainen mitä haluaa. Kerroin voisinko itse myydä persettäni ja en pystyisi. onko siinä siis jotain pahaa etten taipuisi levittämään jalkojani rahasta?
Kassaneitinä voisin olla. siinä työssä en antaisi itsestäni. Huoraa musta tuskin koskaan tulee, en vaan kykenisi siihen. Eikä huoraaminen kaikista maailman ammateista suinkaa ole ainoa mitä en vaan kykenisi tekemään.
 
"vieras"
No haloo, vapaaehtoisesti olen lähtenyt ja olen HALUNNUT seksiä. Vähän eri asia kun mennä myymään itseään sille kuka nyt persettä haluaisikaan ostaa.
Varmaan olisi eri asia jos olisi vaan niin vetävä mimmi että saisi itse valita asiakkaansa, mun kohdallani tuskin niin kävisi vaan joutuisin myymään kaikenmaailman hikisille ja niljaisille äijille (edelleen mulle on ihan sama mitä muut tekee tai on tekemättä).
Sä eroat huorasta vain sen suhteen, et sä annat panna ilmaiseksi.:)
 
[QUOTE="vieras";23443694]Sä eroat huorasta vain sen suhteen, et sä annat panna ilmaiseksi.:)[/QUOTE]

En anna. Vaan vastavuoroisesti olen harrastanut seksiä tilanteessa missä kumpikin osapuoli on sitä halunnut ja siitä nauttinut.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaan on;23443148:
Aina löytyy hinta millä nainen myy itseään.
Samoin mies. Jokaisella on hinta, mistä ei voisi kieltäytyä, se on varma. Vaikka ihmisellä ei olis edes hätää niin moniko kieltäytyisi 1000 000€? :)
 
"vieras"
Sama kai se olis jos kumminkin paneskelee ja tykkää sekstailla että tekeekö sen rahasta..monet tekee tollasta ilmaseksi. Kyllähän siinä olis hyvä sauma muutama satanen tienata samalla..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23443928]Sama kai se olis jos kumminkin paneskelee ja tykkää sekstailla että tekeekö sen rahasta..monet tekee tollasta ilmaseksi. Kyllähän siinä olis hyvä sauma muutama satanen tienata samalla..[/QUOTE]

Aivan. Voisi somasti yhdistää työn ja harrastuksen.
 
[QUOTE="vieras";23443928]Sama kai se olis jos kumminkin paneskelee ja tykkää sekstailla että tekeekö sen rahasta..monet tekee tollasta ilmaseksi. Kyllähän siinä olis hyvä sauma muutama satanen tienata samalla..[/QUOTE]

Samaa mieltä. Minä en ymmärrä heitä, jotka tuomitsee itsensä myymisen rahasta, mutta samaan aikaan harrastavat yhden illan juttuja ilmaiseksi.
 
[QUOTE="vieras";23443897]Samoin mies. Jokaisella on hinta, mistä ei voisi kieltäytyä, se on varma. Vaikka ihmisellä ei olis edes hätää niin moniko kieltäytyisi 1000 000€? :)[/QUOTE]

Jos minulle joku tarjoaisi 100 000 € niin suostuisin. Tuolla rahalla saisi elintason nousuun.
 
"sipsi"
:LOL: Jaa-a, olihan kysymys... rahatilanteesta en osaa sanoa muuta, kuin että joutuisin ehkä laittamaan ison punaisen ALE lapun selkään - on tuota ikkää ja ylipainoa sen verran, että minun asuntolainat tuskin alapäällä kuittautuisivat :(

Pitää vaan käydä tuolla keikoilla hoitajana viikonloppuisin, jos oikein paha rahanpuute iskee :)
 
"vieras"
ei suomessa niin tiukkaa paikkaa tulekaan kun valtio tulee vastaan. jossain muualla jos olisin niin varman sitten kun vaihtoehtona olisi kuolla nälkään tai varastaminen tai kadulla asuminen.
 
"Myyjätär"
No haloo, vapaaehtoisesti olen lähtenyt ja olen HALUNNUT seksiä. Vähän eri asia kun mennä myymään itseään sille kuka nyt persettä haluaisikaan ostaa.
Varmaan olisi eri asia jos olisi vaan niin vetävä mimmi että saisi itse valita asiakkaansa, mun kohdallani tuskin niin kävisi vaan joutuisin myymään kaikenmaailman hikisille ja niljaisille äijille (edelleen mulle on ihan sama mitä muut tekee tai on tekemättä).
Itse taas en oikein voi lähteä baarista miehen mukaan, sillä mielestäni se alentaa naisen enemmän panoreiäksi, kuin se että ottaa maksua. Olen myynyt seksiä, kun olen HALUNNUT rahaa. Hölmöähän se olisi itseään ilmaiseksi jaella.. Ihan kuten tehnyt muitakin töitä rahan takia. Samanlaista huoraamista mikä tahansa työnteko.

NinaTTn tavoin myös mieluummin teen töitä kuin varastan.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";23443897]Samoin mies. Jokaisella on hinta, mistä ei voisi kieltäytyä, se on varma. Vaikka ihmisellä ei olis edes hätää niin moniko kieltäytyisi 1000 000€? :)[/QUOTE]

Täällä yksi. Vaikka annettaisiin 10 miljoonaa, niin en edes harkitsisi suosutuvani. Mä en halua rahoja seksin kautta, ne olis mulle likasta rahaa jonka saisin likaselta kiimaselta äijältä.

Joten kyllä meitä kieltäytyjiä on, uskon että lisäkseni on muitakin joten turha yleistää. On niitä jotaka panee tosta summasta ja pienemmästä, ja niitä jotka ei vaikka maksettais mitä.
 

Yhteistyössä