miten teitä on kosittu?

  • Viestiketjun aloittaja "muikkeli"
  • Ensimmäinen viesti
Me oltiin 16 ja 17-vuotiaat ja kaukosuhteessa. En muista kysyikö mies suoraan vai miten se meni, mutta postin kautta lähetti oman luokkasormuksensa, jonka oli itse pienentänyt mulle sopivaksi. Sen jälkeen on kihlasormus kyllä muuttunut matkan varrella hopeiseen ja nyt tähän nykyiseen kultaiseen, mutta ikuisesti aion pitää tuon "alkuperäisen" tallessa. Naimisissa ollaan oltu kolme vuotta :heart:
 
Aika monta kertaa, yleensä kostean illan seurauksena :D Eka kerta tapahtui niinkin romanttisissa merkeissä kuin että istuin pissillä. Mutta keskustelimme asiasta (selvinpäin) jo ennen noita "kosintoja" eli ne oli vaan sellaisia kännissä "pitäähän nyt virallinen kosinta olla"-horinoita.

Sormukset kyllä käytiin sitten hankkimassa yhdessä vasta myöhemmin, ei haluttu kertoa naimisiinmenosuunnitelmista vielä julkisesti koska siskoni oli menossa samoihin aikoihin naimisiin, emmekä halunneet viedä heiltä huomiota omalla kihlauksellamme. Naimisiin mentiin puolitoista vuotta kihlauksen jälkeen talvella, naimisissa ollaan oltu kohta kolme vuotta.
 
v iera s
Kuukausi lapsen syntymän jälkeen ravintolaillallisen päätteeksi keskellä kaupunkia. Mies oli yrittänyt saada kosituksi oikein yleisön edessä siel ravintolassa, mutta oli ujous iskenyt ja kuiskasi sitten kysymyksensä (tahdotko mennä kanssani naimisiin) halatessamme. Oli romanttista. Joku humalainen kruunasi tilanteen pummaamalla rahaa. :D
 
"viuh"
Kevättalvella metsässä eväsretkellä. Sormus oli, ja olipa kysynyt luvan isältänikin. Olin niin liikuttunut, etten kyyneliltäni edes nähnyt koko sormusta kun se sormeen pujotettiin.

Varsinaisesta naimisiin menemisestä sovittiin vähän yllättäen tyyliin
"hei entä jos varattais se maistraattiaika parin viikon päähän?"
"joo, juhlittais sitä sit seuraavana pvänä sun synttäreiden yhteydessä kavereiden kanssa"
"ootsä nyt tosissas?!"
"ai etsä oo vai?"
"oon oon!"
"no niin mäkin!"
"hullu!"
"ite oot!"

Naimisissa oltu reilu kolme vuotta.
 
Käveltiin kaupungilla kun hilhkasin että koruliikkeessä on ale ja voitas mennä nyt kihloihin! Mies oli et 'voidaanhan me mennäkin'. Ja ostettiin sormukset extempore. Vuosia myöhemmin sanoin illalla ennen nukahtamista et mennäänkö ens kuussa naimisiin ja mies sanoi et vaikka.. Ja varattiin kirkko ja mentiin naimisiin.. Mä tiiän, ihan liian imelää..:D
 
Professional Griefer
Kohta on itseasiassa meidän 1v kihlapäivä :D
Oleiltiin kotona ja mietittiin, et vois kyllä oikeasti mennä naimisiin. Sit päätettiin että ollaan nyt sitten virallisesti menossa naimisiin, ainakin mä sain hyvän syyn käydä shoppailemassa timantteja :D
 
"lottis"
Kohta on itseasiassa meidän 1v kihlapäivä :D
Oleiltiin kotona ja mietittiin, et vois kyllä oikeasti mennä naimisiin. Sit päätettiin että ollaan nyt sitten virallisesti menossa naimisiin, ainakin mä sain hyvän syyn käydä shoppailemassa timantteja :D
Mulla on tullut sun palstahahmosta ihan sikaselkeä mielikuva, haluutko kuulla sen?

No ei se mitään, kerron sen silti.

Olen kuvitellut sinut n.20v, ulkoisesti päteväksi nuoreksi naiseksi, huolehtii ulkonäöstään myös pienillä "huijauksilla" mm. ripsipidennyksillä ja hiustenpidennyksillä. PG on ajanhermolla muotitrendeissä ja viihtyy vapaalla "blogimaisissa" ympäristöissä, eli sushibaareissa. shampanjabaareissa, viinilasillisella kahden ystävättären kanssa ja miehensä kanssa Farangissa lauantai-iltaisin.

Olet opiskellut vain lyhyen koulutuksen, joko lukion tai 3-vuotisen ammatillisen koulutuksen ns. perinteisiltä "naisten aloilta". Olet jo vuosia kestäneessä parisuhteessa itseäsi 2 vuotta vanhemman hyvinpukeutuvan nuorenmiehen kanssa, mies on rikkaan suvun vesa, ulkonäöllisesti keskivertoinen mutta hyvin kouluttautunut, korkeakoulussa opiskeleva/opiskellut. Käyttää chinoja ja Gantin neuleita. PG panostaa ulkonäköönsä, erityisesti vaatteisiinsa, mikä valitettavan usein näkyy miehen lompakon kevenemisenä, mutta se ei haittaa koska sukusidostensa vuoksi on sulholla mitä keventää.

PG syö terveellistä, kasvisruokapainotteista ruokaa, ainoastaan lähi- ja luomunaudanliha kelpaa lihapuolelta ravinnoksi. PG harrastaa kuntosalia, jazz-tanssia ja uusin harrastuksista on öljyväreillä maalaus.

PG on mukava, seurallinen ihminen, hänellä on paljon tuttavia ja kavereita, mutta ainoastaan kaksi sydänystävää.

Kerro mulle mikä osui oikeaan, vai osuiko mikään? Nämä minun mielikuvia ja jotain on varmaankin tarttunut mieleen jostain keskusteluista (?) mutta tiimarinvihkoa en omista. :D
 
Professional Griefer
[QUOTE="lottis";29333480]Mulla on tullut sun palstahahmosta ihan sikaselkeä mielikuva, haluutko kuulla sen?

No ei se mitään, kerron sen silti.

Olen kuvitellut sinut n.20v, ulkoisesti päteväksi nuoreksi naiseksi, huolehtii ulkonäöstään myös pienillä "huijauksilla" mm. ripsipidennyksillä ja hiustenpidennyksillä. PG on ajanhermolla muotitrendeissä ja viihtyy vapaalla "blogimaisissa" ympäristöissä, eli sushibaareissa. shampanjabaareissa, viinilasillisella kahden ystävättären kanssa ja miehensä kanssa Farangissa lauantai-iltaisin.

Olet opiskellut vain lyhyen koulutuksen, joko lukion tai 3-vuotisen ammatillisen koulutuksen ns. perinteisiltä "naisten aloilta". Olet jo vuosia kestäneessä parisuhteessa itseäsi 2 vuotta vanhemman hyvinpukeutuvan nuorenmiehen kanssa, mies on rikkaan suvun vesa, ulkonäöllisesti keskivertoinen mutta hyvin kouluttautunut, korkeakoulussa opiskeleva/opiskellut. Käyttää chinoja ja Gantin neuleita. PG panostaa ulkonäköönsä, erityisesti vaatteisiinsa, mikä valitettavan usein näkyy miehen lompakon kevenemisenä, mutta se ei haittaa koska sukusidostensa vuoksi on sulholla mitä keventää.

PG syö terveellistä, kasvisruokapainotteista ruokaa, ainoastaan lähi- ja luomunaudanliha kelpaa lihapuolelta ravinnoksi. PG harrastaa kuntosalia, jazz-tanssia ja uusin harrastuksista on öljyväreillä maalaus.

PG on mukava, seurallinen ihminen, hänellä on paljon tuttavia ja kavereita, mutta ainoastaan kaksi sydänystävää.

Kerro mulle mikä osui oikeaan, vai osuiko mikään? Nämä minun mielikuvia ja jotain on varmaankin tarttunut mieleen jostain keskusteluista (?) mutta tiimarinvihkoa en omista. :D[/QUOTE]

No oho, aika hyvin oot 'stalkannu' :LOL:
Periaatteessa kaikki osui aika lähelle, mutta ei nyt oikeasti ole noin blogimaisen gossipgirl -naismaisen glamourista, mut ihan hauskaa jos sellasen kuvan on saanu :D Enhän mä nyt sitä kiiltokuvamaista oletusta sulta voi rikkoa :rolleyes:

Mutta jos oleellisin korjaus:

Miehen lompakkoa on verottanut ainoastaan tämä kihlasormus, sekä pari muuta pientä korua, jotka olen saanut esim. syntymäpäivälahjaksi. Kustannan omat puunaamiseni itse. 95% shoppailuistani tapahtuu kirpputoreilla, joista ostan myös suuren osan miehen vaatteista. En tiedä onko siellä Gantia seassa :D

Tullaan molemmat oikeastaan ihan perus suvuista, sillä erotuksella että miehen kaikki sukulaiset on akateemikkoja ja mun duunareita.

Mä oon maalannut siitä asti kun opin pitää pensseliä kädessä ja kuntoilen kyllä, mutta ryhmäliikuntoihin tai samaan koppiin (salille) mua ei saa hikoilee.

Good job :D
 
kahvikirahvi
Ekoina opiskeluvuosinani mulla oli epätoivoiset hetkeni, joten kokeilin puhelinmyyntiä. Olin tosiaan puhelinmyyjä ja asiakas ei halunnut tilata pääasiassa kauppaamiani Seuraa eikä Apua, niin kysyin ohjeitten mukaan että oliskos lapsia perheessäjos laitettais tulemaan toi Aku Ankka. Asiakas vastas että "ei oo lapsia eikä oo vaimoakaan, mutta säähän voisit tulla mulle emännäksi tänne."
 

Yhteistyössä