Miten teillä on vietetty itsenäisyyspäivää?

Meillä on pesty pyykkiä, vaihdettu petivaatteet, käytiin hesellä ( :p ), pulkkailtu (ihanaa, lunta!!! ), käytiin lenkillä ym...
Siis ihan normisettiä :D Paitsi ei kyllä käydä hesellä kovin usein, mutta :hug:
 
Tein makaronilaatikkoa ison satsin, katoin mäkihyppyä ja kohta rupeen tekee raparperikiisselii. Mies onkin sit nukkunukoko päivän, melkein :) . Melko rauhallinen sunnuntai ollu kyl ja paljon oon saanu aikaseks :D .
 
vieras
Ihan niin kuin sunnuntaita yleensäkin:

- tiski- ja pyykkikone on pyörinyt
- leivoin pasteijoita aamulla
- illalla leivon vielä joulutorttuja
- olen tehnyt opiskeluuni liittyviä juttuja
- ollaan katsottu Frasieria
- olen siivonnut
- kohta laitan illallista, joka sekin on perus lohta ja lohkoperunoita
 
halipupu
Hoidettu sairasta lasta, pesty pyykkiä, kävin yksin lenkillä, isompi 5v. poika ja mies tekee 500 palan palapeliä, syöty tortilloita, porattu kaksi reikää seinään mm.
 
Meillä oli vieraita, joten aamupäivän valmistelin ruokaa ja muita tarjoiluja. Lapset oli sillä aikaa ulkona (ja mies nukkui krapulaansa pois) . Sitten syötiin yhdessä, seurusteltiin, kahviteltiin ja seurusteltiin lisää.

Vieraiden lähtemisen jälkeen käärin pikaisesti pyykit, illalla sitten katsellaan linnan juhlia.

Meillä vietetään näitä harvoja juhlapäiviä ihan antaumuksella. Ollaan siis oltu juhlavaatteet päällä, koti on siisti ja kynttilät palaa ikkunoilla ja muuallakin.
 
Kiin
Tavallista arkea ollaan vietetty. Tuntematonta katottiin ja Lauri Törn- dokumenttia. Varsinainen "juhlinta" alkaa vasta, kun Linnan juhlat alkaa. Miehen kanssa tehdään juustotarjotin ja avataan skumppapullo 92v. Suomen kunniaksi :)
 
soitetaan finlandiaa yms. muita suomalaisia lauluja, katotaan telkusta noita veteraanien tarinoita ja tuntematonta. ruuaksi on ehkä vähän kalliimpaa pihviä. illalla sit glögiä ja jos sitä kehtaa katsoa kun porvarit juhlii niin okeii... mut mielummin katon shrekkiä.
 

Yhteistyössä