miten teillä on miehet reagoineet kuullessaan raskaudesta?

Kuten viime viestissä kerroin, plussasin tänään. Kun mies tuli kotiin niin menin häntä vastaan ja kyssyin ettäv"mitäs isukki?" Eka mies vaan totesi et mitäs tässä, mut sitten sillä välähti ja kysyi et ootko sä raskaana vai. Sanoin siihen sitten et taidan olla, selvitin testaamisen jne. Kysyi sitten että onko se ihan varmaa, mihin totesin että se toinen viiva oli vähän heikk, et täytyy varmuuden vuoksi kokeilla parin päivän päästä uudestaan.
Mies oli jotenkin ihan äimistynyt.kysyin sitten et onko kaikki hyvin ja et onko vihainen. Ei kuulemma ollut, sanoi että hienoahan se on, miettii vaan et miten pärjätään jne.ja sanoi myös että tottakai me se pidetään jos mä vaan haluan.

Mut mitään isompaa tunneskaalaa ei tullut. Ei ollut selkeesti iloinen mutta ei surullinenkaan. Olisiko ollut vaan niin äimän käkenä et reagoi noin? Miten teillä muilla on reagoitu?
 
Meillä se oli yhtä äimistynyt kun minäkin tuloksen nähtyään. Kumpikaan ei uskonut enää että onnistuisi. Kyllähän se sitte oli onnellinen selvittyään siitä alkutäräyksestä. Eikai se oo mikään outous että alkuun pölähtää saatuaan sellasen uutisen.
 
Me tehtiin testi yhdessä. Jouduin pakottamaan miehen vessan ulkopuolelle että saisin edes
pissata tikkuun rauhassa :D

Olihan se ilme suloinen. Raskautta siis toivottiin mutta mies oli ehkä vähän järkyttynyt kun
tärppäsi niin nopeasti. Oli hetken aikaa aika hiljaista miestä.
 
mun tarina oli se, ku eka oli verenvuotoo ja väitettii keskenmenoks, mut sit ku aloin oksentaa niin neuvolasta lähete ultraan, jossa kaveri sit kelli masussa ja voi hyvin, laskettua aikaa korjattiin 12päivällä, ja uus osuki miehen syntymäpäivään.. olin yksin ultrassa ja sielt päästyä soitin miehelle että tairat saada semmosen synttärilahjan että susta tulee isi.. ku pääsin kotiin ni mies oli ku siirappiin sukeltanu sammakko, hymy korvissa
 
Ei oikeastaan yhtään mitenkään kummassakaan raskaudessa ole reagoinut. Varmaan yhtä paljon kuin jos olisin kertonut syöneeni leivän tjtn. Puhutaan sitten muuten asiasta ja ultrakuvat saadessa oli kyllä iloisesti esitellyt niitä töissä jne. Mutta itsekin olin aika varovainen siinä ilakoinnissa ultraan asti enkä muutenkaan ole sellainen että hyppisin pitkin seiniä onnesta tmv vaikka onnellinen olinkin :)
 
....
Ensimmäisestä tein testiä aika aikaisin yhtenä lauantai aamuna. Olin illalla sanonut, että testaan kun herään. Eihän mies malttanut myöskään sängyssä pysyä vaan tuli kattelemaan tuleeko viiva. Viiva tuli ja mies vitsaili ettei näe viivaa hymy korvissa. Iloisia oltiin molemmat ja mies taputteli heti massua. Tuota raskautta emme kuitenkaan päässeet juhlimaan kuin pari viikkoa kunnes sain keskenmenon. Keskenmenon jälkeen ei ehtinyt tulla kuukautisia kun jo taas päästiin testaamaan. Tällä kertaa mies oli kovin varovainen ja jatkoi television katselua. Itsekin olin suht neutraali ja kun viiva ilmestyi huikkasin vain miehelle, että "ollaan taas raskaana". Jotenkin kumpikaan ei tahtonut uskoa sitä. Seuraavana päivänä tehty digitesti toi jo kunnon hymyn molemmille, mutta mies oli selkeästi neutraalimpi kuin ekalla kerralla. Jälkeenpäin on puhunut ettei halunnut, että iloitaan taas liikaa jos jotain käykin. Kun sitten käytiin varhaisultrassa ja molemmat nähtiin pieni sydämen syke niin sit uskallettiin kunnolla iloita. Nyt mennään rv 21+6 ja odotellaan syysvauvaa saapuvaksi ja seuraillaan potkunyrkkeilyä :)
 
Kahdesta ekasta mies ei ollut yllättynyt koska hän kuulema tiesi mun olevan raskaana; itse olin todella yllättynyt. Onnensa kukkuloillahan tuo oli.
Kolmannen kohdalla laitoin miehen katsomaan ensin testitulosta ja vessasta kun kuului "voi helvetti, tiesin että oli kaksi viivaa ilmestynyt. Oltiin molemmat shokissa, välillä naurettiin, välillä kirottiin ja oli ihan epätodellinen olo. Molemmat ollaan nyt kuitenkin todella onnellisia tästä kolmannesta vaikka alku olikin shokki.
Mies puhuu vielä neljän lapsen tekemisestä mutta eiköhän nämä riitä.
 
"vieras"
Mies tuli kai töistä kotiin ja lykkäsin sille tikun käteen, en muista kyllä mitä sanoin... oisko ollut että onneksi olkoon(?). Mies oli hämmentynyt ja sanoi että ei vittu, ootko raskaana. Sen jälkeen se tutki tarkkaan testin käyttöohjeen ja itse testitikun ja eipä siinä mitään, ihan ilonen oli. Alkoi heti suunnittelemaan uuden auton ostoa muistaakseni...

Lapsi oli ihan toivottu, mutta molemmat taidettiin vähän järkyttyä kun tärppäsi niin nopeasti, ekasta kierrosta.
 
"sondersson"
Ekalla kerralla ei uskonut että testi olis oikeessa, oli vissiinkin aiemman tyttiksen kanssa pelännyt ettei voi saada lapsia. Oli aika vaisu vaikkakin iloinen. Tokan kohdalla alkoi muistaakseni heti kattelemaan isompaa kämppää ja muutenkin otti sen silleen jotenkin "järkevästi", touhotti et mitä kaikkea pitää hommata, tuplarattaita sun muita.
 
"vieras"
meillä mies on joka kerta (kolmesti) ollut todella iloinen ja onnellinen, hänen puolestaan lapsia olisi saanut tulla enemmänkin, mutta itse en kolmen sektion jälkeen enää uskalla enkä ehkä jaksaisikaan, olen jo kuitenkin 40 täyttänyt. Itse olin kuopuksen kohdalla lähinnä shokissa kun pääsi hieman yllättämään, silloinkin mies vain virnuili ja naureskeli minun paniikilleni :)
 
meillä
Tais olla ensimmäinen kysymys, että onks se varmasti mun... Aiemmassa suhteessa 7v ilman ehkäisyä eikä lapsia saaneet. No leikillään heitti ja hyvin onnellinen on tulevasta lapsesta, mutta sitä ennen pitäs kasvaa aikuiseks ja alkaa elämään, kun ihmiset, jos meinaa tämän tulevan lapsen elämässä olla...
 
IhanaValo
No taidettiin olla molemmat vähän hölmistyneitä ekasta vaikka ihan yritystä oli..sinällään epäselvä tapaus, että meil oli illalla kosteat juhlat ja juhlapäivän aamuna tein testin ihan vaan varmistaakseni et olenko alkotta vai voiko juoda. Testi oli nega mutta sitten illan/yön aikana miulle tuli parista lonkusta niin hirvee olo, vietin yön sankon vieressä ja seuraavana päivänä oli niin kaamee krapula, ettei oo ikinä ollu..teinköhän uuden testin seuraavana päivänä ja haamuhan siellä oli.

Toinen oli kans ihan yritetty ja mies ties milloin menkat on ootettavissa/milloin alan testailemaan jos aihetta niin oli kai se yllättynyt silti vaikka testistä tiesikin.
 

Yhteistyössä