Miten teillä kuljetetaan nukkuvat taaperot rattaissa?

Ikää 2½v ja 3½, pituutta 80cm ja yli metrin. Tarkoituksena olisi löytyää jokn ratkaisu kesään ja kulkemiseen, kun tilanne on se (viimeksi tänään) että molemmat lapset nukkuivat samaan aikaan päiväunet. Noh otin lyhyemmän kaverin ergoon, mutta kesäkuumalla siinä jää päiväunet lyhyiksi toisen nukkuessa rattaissa!
Nyt olisi tarjolla emmaljungan twin ceroxit tai tuplasoftyt samaan hintaan. Mahtuuko noihin miten iso lepäämään? Tai jos myisin kaikki meidän rattaat ja tilalle ottaisin phil&tedsit/britaxin/zlinerin vastaavat. Olisikohan jollain kokemusta että miten pitkä näihin mahtuu mukavasti nukkumaan?
Ja ei, jokapäivä ei mielellään olisi mahdollisuutta olla päikkäriaikaan kotona, ja autoa ei ole.
 
Mä ottaisin ennemmin jotkut rinnakkain istuttavat kuin phil&tedsit, ne mitkä mä olen nähnyt, on ainakin olleet ihan liian pienet vuoden ikäerolla syntyneille sisaruksille. Meillä siis maaliskuussa 06 ja huhtikuussa 07 syntyneet lapset, ja viime kesä vielä mentiin tuplarattailla, ja niissä molemmatkin välillä päiväunia vetelivät.
 

Yhteistyössä