Miten teillä äitienpäivä

Ei mulle ole tullut mieleenkään, että ex:n eli lasteni isän pitäisi eromme jälkeen tulla juhliman kanssamme äitienpäivää. Juhlimme sitä lasteni kanssa (ja nykyisen kumppanini, vaikka ei lasteni isä olekaan). Meillä on kyllä ex:n kanssa hyvät välit, joten ei tuo siitä johdu. :flower:
 
peuhu
Musta on ylipäätään tosi outo ajatus että lasten isän pitäisi muistaa äitiä. Mun mielestä äitienpäivä on äidin ja lapsen juhlaa, mä olen omalle miehellekin sanonut ettei sen tarvitse mulle mitään ostaa vaan lapsen ihanat askartelu jutut on se äitienpäivän juju.Mies ostaa sit omalle äidilleen kukkia jos haluaa.
 
joo
Mun miehen exä on vetäny hirveet herneet nenäänsä jo kahtena vuonna kun mies ei oo osallistunu äitienpäivän viettoon hänen kanssaan. Miehen pitäisi kuulemma hälle ostaa lahja ja viedä ruusupuska. Viime vuonna tahtoi korua... Myös syntymäpäivälahjat ja joululahjat pitäisi hänelle ostaa. Ja nimenomaan miehen, ei lasten.
 
Meillä vietetään äitienpäivää niin, että lapset ovat biologisen äitinsä luona ja äidin puoliso osallistuu äitienpäivään. En siis odota exältäni äitienpäivämuistamista eikä nyk. mieheni muista omaa exäänsä äitienpäivänä. Meillä on siis kummallakin lapsia ed. liitoistamme sekä yksi yhteinen lapsi.
 
Minun miesystäväni oli äitienpäivää viettämässa ex-vaimonsa luona, toki heidän lapsetkin olivat siellä =) Kyseli minulta, että kun joululahjaksi ostin tälläistä hajuvettä, josta exä oli kovasti pitänyt, niin mitä voisi ostaa LAPSILTA nyt. Kyllä otti päähän.. sanoin, että kysypä ihan ex-vaimolta itseltään mitä tahtoo.

Eli hän muistaa exää niin syntymäpäivänä kuin jouluna ja toki äitienpäivänä, älkää luulko nyt, että minä odotan äitienpäivälahjaa häneltä.. mutta joulu- ja syntymäpäivälahja olisi ihan kiva saada, mutta ei.. "katkera" tuosta, juu, toisinaan.

Itse vietin äitienpäivää lasteni kanssa, ilman exää ;)
 
Eikös äitienpäivä ole nimenomaan äidin ja lapsen välinen asia. Eihän sen pitäis millään tavalla kuulua ex:lle ja samoin on isänpäivän kanssa.
Meillä lapsi askartelee koulussa jotain ja antaa sen äidilleen ja syntymäpäivä/joululahjatkin lapsi valitsee ja me annamme rahat jos satumme olemaan mukana ostoksilla, mutta se lahja on silti lapselta ei mieheltäni.
 
drako
Meillä oli lapsi äitienpäivän, äiti ei halunnut tytsyä itselleen äitienpäiväksi, eli se siitä. Minä vietin sittennormaalinsunnuntain mieheni ja hänen lapsensa kanssa käymällä tietenkin minun äitiäni ja mieheni äitiä moikkaamassa.
 
Ei ex:äni ole osallistunut äitienpäiväämme enää eron jälkeen. Hän on puolisonsa kanssa sitä mieltä, että lasten kuuluu viettää se äitinsä kanssa eli jos tapaamisviikonloppu on tuolloin, se siirretään, että lapset voivat viettää päivän kanssani. Mieheni tytär, joka asuu kanssamme, taas ei päässyt äitinsä luokse. Äidillä oli kai muita suunnitelmia jotka menivät tytön edelle. :'(

Itse olen ollut tytön tilanteesta kovin surullinen, koska ei hän selviä vaurioitta oman äitinsä käytöksestä ja kohtelusta... Äiti kyllä nimittäin vietti päivänsä luonaan asuvien lastensa kanssa... Ja tyttö esitti urheaa kuin ei olisi tuntunut missään. Minä sitten sain häneltä äitienpäiväkortinkin ja tytöt olivat leiponeet aamulla croisantteja ja kakkua yms.

Että näin meillä.
 

Yhteistyössä