Miten teillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinonmarjat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näinonmarjat

Vieras
Miten teillä arvoisat veljet nuo seksihommat, onko naisissa eroja. Mulla vaimo huolehtiva ja rakastava, saan pillua aina kun pyydän ja joskus vaikka en pyydäkkään, yleensä menee näin et mennään illalla sänkyyn ja sit se onkin menoa eikä meininkiä, rakastamme toisiamme ja otamme toisemme huomioon molemminpuolin. Tätä on jatkunut vuosikaudet ei mikään kuukauden juttu. Rakastakaa vaimojanne niin myötäleessä kuin vastaisessa.

Mies on tulossa iltavuorosta parin tunnin sisällä. Olen ajellut pimpin pehmeän karvattomaksi, ottanut valmiiksi yöpöydän laatikkoon liukkaria, ison ja pienen dildon erilaisia leikkejä varten ja kohta menen lämmittämään saunan jossa aloitetaan hyväilyt pesemällä toinen toisemme ja sitten siirrymme makuuhuoneen puolelle.

Entä,jos hän poteekin työuupumusta, eikä jaksa osallistua leikkeihin?
Ei vaineskaan, kunhan leikittelin vain.
Enhän minä ole mikään ilonpilaaja.
Saa nähdä miten meillä käy, kun vaimo tulee kotiin.

Kyllä hän jaksaa leikkiä illalla kanssani. Tässä odotellessani leivoin ja nyt sitten vaan odottelen miestä saapuvaksi. Olen pitkähelmainen paita päällä ilman pikkuhousuja ja nyt ainoa ongelma on märkä pimppi, ei viitsi istua sohvalla vaan pitää makailla ettei tule jälkiä sohvaan : )

Yhteistyössä