Miten teillä mennyt imetyksen kanssa jos olette olleet yän poissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhhh

Vieras
Haluaisin järkätä miehelleni syntymäpäiväjuhlat ja vauva silloin 5kk vanha. Mukaan tulisi mutta illalla sitten menisi isovanhemmille yöksi isoveljensä kanssa.
Pystynkö olemaan yön poissa räjähtämättä rinnoistani?! :D

Oikeat synttärit olisi kun vauva 4kk mutta ajattelin että kk lisää olisi parempi niin söisi jo enemmän kiinteitä kun 4kk ne vasta aloitellaan pikkuhiljaa. :)

Miten teillä mennyt yö erossa jos on tullut menoa?

[QUOTE="hipsu";27263006]ei se imetys siitä lopu, voit yöllä lypsää/pumpata ettet räjähdä. Suostuuko vauva syömään pullosta? Jos suostuu, eihän siinä ole mitään ongelmaa.[/QUOTE]

Siis hän ei ole vielä syntynyt. Tässä suunnittelen vasta juhlaa. Haluan totuttaa häntä jo ajoissa vähän myös pulloon niin voin käydä vaikka kahvilla ja pumpata siksi aikaa lapselle maitoa. :)
Uskoisin siis pullosta juomisen ainakin onnistuvan. :)

Minä lypsin heti alusta pitäen maitoa pakastimeen sitä varten että pääsen itsekin välillä harrastuksiin ja miehen kanssa viettämään parisuhdeaikaa. Kyllä vauvoille kelpasi rintamaitoni pullostakin tarjoiltuna.

Itse joutuu kyllä pariin otteeseen lypsämään illan/yön aikana, rinnat räjähtää muuten. Voi kauhea kun muistelee millaisia maitopatteja niihin tuli ja se kipu ei aamulla herätessä ollut kiva. Muistan kun suihkussa seisoin aamulla ja vain puristin rintoja yhteen ja niistä suihkusi maitoa. :D
Voi noita aikoja, ne on jo takana päin.

Mä otin rintapumpun mukaan kun jätin vauvan illaksi hoitoon. Kävin kesken juhlien vessassa pumppaamassa rinnat tyhjiksi ja pystyin jatkamaan iltaa ilman että meinas tissit räjähtää.

[QUOTE="hmmm";27263202]ihan hirveän tarkkoja suunnitelmia en vielä tossa vaiheessa tekisi, koska et voi tietää mitä elämä just ton vauvan kanssa on...[/QUOTE]

No se on kyllä ihan totta. Ei se niin vakavaa ole, jos en sitten voi jäädä juhliin niin sitten en jää. :) Kuhan alustavasti suunnittelen kun paikkaa vuokrailen ja sellaista. :)

en ole ollut noin aikaisin erossa yötä. oltiin miehen kanssa mökillä viettämässä 10v-hääpäivää, kun lapsi oli 1v1kk ja en hoksinut ottaa pumppua mukaan. Pe mentiin ja pakko oli la tulla pois(tarkoitus oli tulla su), kun tissit todellakin meinas räjähtää. Ei puhettakaan mistään kahdenkeskisestä nautinnosta, kun tissit oli kovat kuin kivet eikä niihin kestänyt hipaistakaan.

Itse olin ensimmäisen kerran yön imettämättä kun lapsi oli 4kk, rinnat meinasivat oikeasti räjähtää, onneksi oli pumppu mukana. Pullolle kannattaa lapsi opettaa heti alussa ja silloin tällöin siitä antaa, koska sekin taito unohtuu vauvalta jos ei sitä käytä.

Yhteistyössä