H
Hyväksikäytetty vai tyhmä
Vieras
Läheisin ystäväni etsinyt pitkään miestä, jutellut tuntikausia kanssani miehistä, purkanut huonoa oloaan ja yksinäisyyttä, ottanut aina yhteyttä vain silloin kun tarvitsee jotain tai kaipaa jutteluseuraa jne. Nyt kun hän löysi miehen, yhteydenotto on täysin jäänyt. Tulee mieleen että olen vain olkapää johon nojata, kun menee huonosti. Sitten kun päämäärä on saavutettu; mies löytyi- minua ei enää tarvita.
Loukkaako tällainen teitä muita?
Ja juu, olen onnellinen hänen puolestaan että hän löysi etsimänsä, kohta joku jo väittää etten ole. Mutta yllätyin miten rumasti häne kohtelee minua. Silmäni avautuivat vasta nyt. Miksi olen jaksanut kuunnella tuntikausia hänen huoliaan ja murheitaan kun miestä ei löydy? Tämäkö on tasavertaista ystävyyttä? Ollaan yhteydessä kun menee huonosti, ja hylätään kun menee hyvin. Eikä edes kysytä mitä minulle kuuluu?
Loukkaako tällainen teitä muita?
Ja juu, olen onnellinen hänen puolestaan että hän löysi etsimänsä, kohta joku jo väittää etten ole. Mutta yllätyin miten rumasti häne kohtelee minua. Silmäni avautuivat vasta nyt. Miksi olen jaksanut kuunnella tuntikausia hänen huoliaan ja murheitaan kun miestä ei löydy? Tämäkö on tasavertaista ystävyyttä? Ollaan yhteydessä kun menee huonosti, ja hylätään kun menee hyvin. Eikä edes kysytä mitä minulle kuuluu?