V
voihjahuoh
Vieras
hankalia noi uusioperhe kuviot... siis tätä lukiessa just itse mietin omaa toimintaani, enkä mä kyllä meidän perheessä mieti pätkääkään kelle ostan ja mitä ostan... saatan ostaa pojalle jonkun viidenkympin tietokonepelin ja tytölle en mitään... viikonloppuna ostin tytölle parilla sadalla vaatteita ja poika sai kirpparilta viiden euron kengät... mun mielestä ostetaan sille joka tarttee tai jolle löytyy jotain mieleistä tai kivaa... eikä sillä hinnalla ole niin merkitystä. mut ehkä se ei ole näin uusioperheessä.. mietin vain, että eikö vois olla? on sun mieheskin vähän sekaisin jos pistää noin korkealle sen, että kaikkien on saatava just samaa ja saman verran ja samalla rahalla..... jos näin on niin sä rupeat pitämään sit kirjaa mitä se isompi tyttö saa ja missä käy ja rupeat kahden kesken käymään pienemmän kanssa juuri samat.... ihan höpöä touhua.... eikö vois vaan relata ja antaa sille kelle sattuu löytymään, tuntumaan hyvältä, kellä on nimpparit jne.... ei kaikille, kaikenaikaa, eikä kirjaa pitäen..
ja huonolle opetetaan lapsetkin jos ne rupeaa pitämään lukua siitä kuka sai mitäkin.
ja huonolle opetetaan lapsetkin jos ne rupeaa pitämään lukua siitä kuka sai mitäkin.