Miten teidän miehenne viettävät kesälomansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympeentynyt akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekä että.

Mennään pariksi viikoksi ulkomaille koko perheen voimin. Kavereitten mökille ja kaikenlaisiin kotimaan lapsiperheen kohteisiin myös mennään.
Päivät varmaan mies on mun ja lasten kanssa ja illalla saattaa juoda kaljaa ja kattoa töllöä tai mennä kavereiten kanssa pelaamaan minigolfia, petanqia tms. =)

Perheen kesken miehen loma vietetään. Mökillä, veneillen ja etelään mennään yhdeksi viikoksi. Varmaan myös käydään kääntymässä mun vanhassa kotikaupungissa ehkäpä jazzien aikaan. Aikaa vie kyllä myös kotityöt, talo pitäis kertaalleen vielä maalata ja pihaakin vielä laittaa, että vapaa-aika kuluu kyllä yllättävän joutuisasti ihan kotonakin kun työt ei tekemällä lopu.

Loma menee parheen kanssa. Reissataan kaikki yhdessä sukulaisissa ja lasten huvituksissa. Varmaan mies urheilee aika paljon, kun siihen on enemmän aikaa. Hän lähtee myös lasten kanssa mummolaan, että mä saan olla pari yötä yksin kotona :heart:

tuolla se katolla leikkii apinaa ja tekee kattoremonttia varmaan tovin aikaa jahka loma alkaa, sit sillä oli myös olkkariremppaa mielessä, kukkapenkkiäkin kuulemma pitäs tehdä..
vois se kyllä lomaillakkin joskus. :laugh:

Ollaan reissattu pariin otteseen tänä vuonna ulkomailla, perhe yhdessä. Mies ei juo kaljaa eikä muutenkaan paljon viinilasillisia enempää illallisen aikaan ota eikä sohvassa makoilustakaan tykkää joten siinä ei ole. Kyllä me ihan yhdessä ollaan ja lasten kanssa. Lähtee harrastuksensa puitteissa ulkomaille ilman meitä myöhemmin tänä vuonna, mutta se on ihan ok. Ei rahasyistä voida kaikki mennä ja harrastus on miehelle tärkeä. Muuten lomaillessa meillä ei ole sellaista systeemiä, että lapset on pääasiassa mun kanssa ja miehen osallistuminen "meidän kanssa olemiseen" olisi sitten jotakin plussaa. Ihan yhtä paljon hoidetaan lapsia, leikitään heidän kanssaan ja hoidellaan niitä toisen käydessä omilla menoilla ja asioilla itsekseen. Menee ihan luonnostaan fifty-fifty...

Käydään kotimaassa vähän sukuloimassa, muuten aikaa vietetään pihaa laitellen ja mökillä ! Yhdessä olemme niin paljon kuin se suinkin on mahdollista, tämä meidän molempien toive !
Kaljaa se ei juo kuin ehkä kerran kuussa saunan kaljan, väkeviäkään ei ota kuin muutaman kerran vuodessa, tai paremminkin pari kertaa vuodessa.

Mulla on ihana ja rakastava mies :)

No käydään yhdessä miehen kanssa ystävien luona 500km päässä ja käydään heidän kans Puuhamaas...jotain muutakin lomareissua varmaan tehdään......vaikkei nyt nii innostaiskaa........mut haluun kuiteskin ystäviä nähdä.

Yhteistyössä